anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność się nie powiodła i straciłam monety, co teraz?

myczka37
#1 Nowicjusz#

Otrzymałam monety które chciałam wykorzystać , lecz podczas płacenia za zamówiony towar zawiesił się komputer. płatność została przerwana. Za chwilę zapłaciłam lecz monety przepadły

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

Client:44052296
#21 Demiurg#

@myczka37 poprzednia płatność anulowałeś? Może wróciły w postaci kuponu?

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

@myczka37 Wracają w ciągu 24godz o ile anulowałaś płatność sprawdź w zakładce "moje zakupy". Dostępna jest w zakładce "Twoje zniżki" w następnej płatności. Kupon ważny 14dni, możesz wymienić z powrotem na monety.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@myczka37 kupon jest już gotowy do ponownego wykorzystania, zobaczysz go na formularzu płatności i dostawy, po wybraniu płatności z góry w części "Twoje zniżki". Kupon będzie ważny do 10 maja 2023 roku. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów