Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@FISIEK89 Cześć. Poczekaj jeszcze chwilę na zaksięgowanie się przelewu, ale generalnie jeśli płatność internetowa nie przechodzi od razu, to najpewniej zakończy się błędem.
Najlepiej anuluj płatność, a następnie ją ponów.
Pobrane środki wrócą na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni.
Hej no wszystko fajnie tylko po pierwsze zależy mi na czasie po 2gie nie mam kasy już na koncie żeby znowu zrobić przelew i co teraz?
@FISIEK89 W takim razie pozostaje Ci zadzwonić do banku i dopytać o tę transakcję, być może będą w stanie coś zrobić z tym tematem
Dobra prościej będzie wpłacić kasę na konto i anulować tamta płatność. Nie muszę nic więcej robić żeby zwrócono mi kasę?
U mnie jest to samo, z banku zeszło, a płatnosć w toku. Od godziny prawie. Czy to nie przypadkiem problem po stronie allegro?
@renata_ataner Nie obserwujemy u na ten moment nas zwiększenia liczby zgłoszeń dotyczących błędów płatności
@FISIEK89 Nie, pieniądze wrócą automatycznie w ciągu 3 dni
Zrobiłem jeszcze raz i wyskoczylo to samo
Ja anulowałam płatność i spróbowałam opłacić ponownie. Tym razem przy opłacaniu pojawił się komunikat o błędzie i braku możliwości dokonania transakcji. Więc jednak problem po stronie allegro?
U mnie jednak przeszedl 2 przelew
@renata_ataner Najlepiej skontaktuj się ze swoim bankiem i dopytaj, skąd wynika problem. Być może na karcie masz ustawione limity?
Ok przeszło po trzecie próbie, szkoda, że nie po pierwszej, bo zależało mi na zapłacie przed 13.
Wiem jakie mam limity na koncie i nie płacę za zakup kartą. Z mojej perspektywy ze strony banku było wszystko ok, bo pierwszy przelew przeszedł, za to na allegro zdarzały się już problemy ze spływem płatności.
Ale problem już z głowy.
Miałem podobny problem! Zapłaciłem za grę i choć pieniądze zostały pobrane z mojego konta, status nadal był „Płatność w toku”. Odczekanie kilku godzin mi pomogło. Upewniłem się również, że moje konto ma wszystkie niezbędne uprawnienia.