anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku a opłacone

FISIEK89
#2 Obserwator#
  • Witam zakupiony przedmiot opłaciłem przelewam pomimo uplywu ponad godziny odkąd pieniądze zostały sciągnięte z konta to płatność w toku. Mam potwierdzone przelewu. Proszę o pomoc.
oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FISIEK89 Cześć. Poczekaj jeszcze chwilę na zaksięgowanie się przelewu, ale generalnie jeśli płatność internetowa nie przechodzi od razu, to najpewniej zakończy się błędem. 

Najlepiej anuluj płatność, a następnie ją ponów. 

Pobrane środki wrócą na Twoje konto automatycznie w ciągu 3 dni. 

oznacz moderatorów

FISIEK89
#2 Obserwator#

Hej no wszystko fajnie tylko po pierwsze zależy mi na czasie po 2gie nie mam kasy już na koncie żeby znowu zrobić przelew i co teraz?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FISIEK89 W takim razie pozostaje Ci zadzwonić do banku i dopytać o tę transakcję, być może będą w stanie coś zrobić z tym tematem 

oznacz moderatorów

FISIEK89
#2 Obserwator#

Dobra prościej będzie wpłacić kasę na konto i anulować tamta płatność. Nie muszę nic więcej robić żeby zwrócono mi kasę?

oznacz moderatorów

renata_ataner
#7 Wielbiciel#

U mnie jest to samo, z banku zeszło, a płatnosć w toku. Od godziny prawie. Czy to nie przypadkiem problem po stronie allegro?

 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@renata_ataner Nie obserwujemy u na ten moment nas zwiększenia liczby zgłoszeń dotyczących błędów płatności 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@FISIEK89 Nie, pieniądze wrócą automatycznie w ciągu 3 dni 

oznacz moderatorów

FISIEK89
#2 Obserwator#

Zrobiłem jeszcze raz i wyskoczylo to samo

Nadal nie wiemy, co z płatnością

Zakup udany
Co teraz?
Czekamy na potwierdzenie płatności. Za kilka minut sprawdź status płatności w Moich Zakupach.
oznacz moderatorów

renata_ataner
#7 Wielbiciel#

Ja anulowałam płatność i spróbowałam opłacić ponownie. Tym razem przy opłacaniu pojawił się komunikat o błędzie i braku możliwości dokonania transakcji. Więc jednak problem po stronie allegro?

oznacz moderatorów

FISIEK89
#2 Obserwator#

U mnie jednak przeszedl 2 przelew 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@renata_ataner Najlepiej skontaktuj się ze swoim bankiem i dopytaj, skąd wynika problem. Być może na karcie masz ustawione limity? 

oznacz moderatorów

renata_ataner
#7 Wielbiciel#

Ok przeszło po trzecie próbie, szkoda, że nie po pierwszej, bo zależało mi na zapłacie przed 13.

Wiem jakie mam limity na koncie i nie płacę za zakup kartą. Z mojej perspektywy ze strony banku było wszystko ok, bo pierwszy przelew przeszedł,  za to na allegro zdarzały się już problemy ze spływem płatności.

Ale problem już z głowy.

oznacz moderatorów

Client:123147651
#7 Wielbiciel#

Miałem podobny problem! Zapłaciłem za grę i choć pieniądze zostały pobrane z mojego konta, status nadal był „Płatność w toku”. Odczekanie kilku godzin mi pomogło. Upewniłem się również, że moje konto ma wszystkie niezbędne uprawnienia.

oznacz moderatorów