anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku od 4 dni

MAMY ROZWIĄZANIE!
Witold_Kl
#7 Wielbiciel#

Szanowne Allegro,

w czwartek (1.12) zakupiłem dwie książki u dwóch różnych sprzedawców, za które zapłaciłem kodem znizkowym (mybenefit). Do zapłaty miałem 1 zł, co też zrobiłem.

Mimo to do tej pory (4.12) status obu pozycji to "płatność w toku".

Po zakupie otrzymałem maila z informacją o dokonanym zakupie.

Co z tym dalej zrobić?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

Malo prawdopodobne żeby przeszło. możesz poczekać do jutra albo anulować. Kupony wrócą w ciągu24godz.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Witold_Kl Cześć. 🙂 Czy z Twojego konta została pobrana opłata 1zł?  Jeśli do jutra przelew się nie zaksięguje, to anuluj to zamówienie razem z płatnością. Kupon odnowi się na Twoim koncie i będziesz mógł ponowić płatność. Jeśli będziesz potrzebował pomocy, to koniecznie daj znać. 🙂 

oznacz moderatorów
Witold_Kl
#7 Wielbiciel#

Dzisiaj płatność powiodła się.

Dzięki!

oznacz moderatorów