Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem wczoraj przedmiot i po zrobieniu przelewu z banku pisze mi płatność w toku a mineły już 24h. Czy jest to jakiś błąd u mnie czy skoro jest płatność w toku to pozostaje mi tylko czekać? Nigdy nie miałem takiej sytuacji
@Client:73226099 Ale pieniądze z konta zostały pobrane? Jeśli nie, spróbuj anulować płatność i ją ponowić. Jeśli się nie da anulować płatności, anuluj cały zakup i kup ponownie.
Jeżeli pieniądze z konta pobrane - czekaj. Środki są przekazywane sprzedawcom najpóźniej do końca następnego dnia roboczego po zleceniu.
pieniądze nie zostały zabrane z konta. dalej są
@Client:73226099 Cześć, konsultuję tę sprawę. Wrócę tutaj z odpowiedzią.
@Client:73226099 Widzę, że z międzyczasie anulowałeś płatność i ponowiłeś zakup - to najlepsze wyjście z tej sytuacji. Wszystko wskazuje na to, że była to chwilowa przerwa techniczna banku, który nie mógł przekazać płatności do operatora.