anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku

Client:39527112
#7 Wielbiciel#

Zakup przed 10.00 -płatność nie udana. Chciałbym anulować (brak możliwości kliknięcia) i opłacić ponownie.

Zazwyczaj po kilku minutach jest taka możliwość, w tym momencie brak.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@Client:39527112 poczekaj, mają chyba jakieś opóźnienia, od wczoraj już było kilka postów, spróbuj za godzinę dwie 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Teraz tak jest, coraz więcej takich wpisów, dziś jest nawet taki że od wczoraj wieczora do rana wisiała płatność, Taka płatność może byś realizowana do końca następnego dnia roboczego.

oznacz moderatorów

Client:39527112
#7 Wielbiciel#

Ruszyło, problem rozwiązany. Dziękuję za informację.

oznacz moderatorów