anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność w toku

Client:118485764
#7 Wielbiciel#

Po 24h czekanie postanowiłem się tu odezwać, zakupiłem dnia 10.01.24 o godz. 17 Monitor LED iiyama G-MASTER GB2470HSU-B5 od delkoma, dokonałem płatności poprzez bank Pekao po autoryzowaniu płatności wydawałoby się że wystarczy poczekać kilka minut, minęło jednak 3 godziny, postanowiłem więc anulować płatność i ponowić kupno. Niestety sytuacja się ponowiła i czekam od 24h na zakończenie płatności, pieniądze nie zostały pobrane z mojego konta. Zastanawia mnie czy limit dzienny ustawiony na koncie bankowym jako 200 zł dziennie może mieć na to jakiś wpływ. Monitor kosztował ok. 660zł w tamtym momencie, nie mogę aktualnie ponowić zakupu bo oferta jest niedostępna a z tego co widzę cena monitora na wszystkich stronach wzrosła do 800zł. Najprawdopodobniej poczekam jeszcze do wtorku aż się coś zadzieje ale jeśli nie to pewnie anuluje płatność, chciałem tylko spytać czym jest to spowodowane.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:118485764 Oczywiście że ma wpływ i taki komunikat podczas płatności przelewu powinien się pojawić na koncie bankowym, 

oznacz moderatorów

Client:118485764
#7 Wielbiciel#

Przy płatności Blikiem pojawił się limit ale przy płatności przelewem już nie a przelew został autoryzowany.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:118485764 Cześć 🙂 Najlepiej przedzwoń do banku (lub napisz na czacie) i dopytaj, czy to przez ustawiony limit przelew nie został zrealizowany — najpewniej właśnie stąd wynika problem.

oznacz moderatorów