anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność za wysyłkę przy zwrocie z powodu niezgodności z opisem

mooskall
#1 Nowicjusz#

Hej,

próbuję zwrócić przedmiot (wart około 11zł) z powodu niezgodności z opisem i zdjęciami na aukcji. Staram się przeklikać przez formularz zwrotu ale dotarłem do kroku w którym mam zapłacić 10zł za wysyłkę. No i w tym momencie nie do końca rozumiem jak to działa. Jeśli mam płacić za ten zwrot to średnio mi się opłaca, ale skoro przedmiot okazał się niezgodny z opisem to wydaje się to nieuczciwe. Czy te pieniądze, które teraz wyłożę na wysyłkę zostaną mi zwrócone wraz z kwotą zwrotu za przedmiot?

Jak to działa?

Dzięki za odpowiedzi.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

br.
#21 Demiurg#

@mooskall  To nie tak prosto, zbyt szybko to chcesz zrobić...

Najpierw zawiadamiasz o stwierdzonym problemie sprzedającego.  Informujesz go że składasz reklamację, niezgodność z opisem.  Teoretycznie przedmiot powinien sobie sam zabrać sprzedający, ale wiadomo jak jest.  Pytasz się czy odesłać przedmiot i czy zwróci ci koszt  zwrotu lub ewentualnie wpłatę bez odsyłania.

Jeśli sprzedający nie chce rozwiązać problemu klikasz Moje zakupy, znajdujesz ten przedmiot klikasz Szczegóły...  i następnie Zgłoś problem z zakupem.

Tam opisujesz problem jeśli sprzedający dalej nie reaguje domagasz się pomocy Allegro. To wszystko trochę trwa ale mam nadzieję że rozwiązuje problem

Przedmiotu na razie nie odsyłaj, odeślesz jeśli sprzedający zgodzi się na zwrot kosztów.

 

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@mooskall 

Jeśli składasz reklamację (niezgodność z opisem), sprzedawca po jej uwzględnieniu musi Ci oddać wszystkie poniesione koszty - czyli cena towaru plus wysyłka w obie strony. Na razie koszt wysyłki zwrotnej musisz pokryć sam.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Bo to jest reklamacja a tak to działa, zgłaszać problem do sprzedającego i on zadecyduje czy chce żebyś odesłała czy nie ale zgłoś problem w jakikolwiek sposób mail, zakładka 'Moje zakupy" itd, sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji (pamiętaj zaznaczyć że z tytułu rękojmi) i albo uzna albo odrzuci. Najskuteczniejszy sposób na rozwiązanie tego typu problemu jest dyskusja: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów