anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatność za zakupiony towar

Client:47536127
#7 Wielbiciel#
  • Chcę kupić produkt, wchodzę na stronę banku żeby zapłacić,krok 1,krok 2, potwierdzam mobilnym podpisem i, przelew bankowy nie idzie,wogole nie przechodzi na krok3 że zakup został zrealizowany, zaznaczę że środki na koncie są, zawsze było wszystko ok teraz są problemy żeby zamówić towar 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47536127 Z Twojego opisu wynika, że problem leży po stronie banku. Sprawdź proszę, czy Twój bank nie ma aktualnie problemów technicznych z płatnościami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:47536127
#7 Wielbiciel#

Tak dzieję się od 2-3 tygodni, 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:47536127 Spróbuj proszę wyczyścić pliki cookies i pamięć podręczną, a następnie sprawdź, czy te problemy występują także na innych przeglądarkach. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Client:47536127
#7 Wielbiciel#

Na sopi ten sam problem 

oznacz moderatorów