Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem przedmiot za który zapłaciłem blikiem. Z konta w banku kwota zeszła. Allegro twierdzi, że płatność nie została wykonana i proponuje mi ponowne opłacenie zakupu. Z nikim nie można się skontaktować telefonicznie. Nie bardzo wiem jak działać dalej a allegro wzorem dużych firm przestało gdziekolwiek podawać telefon do kontaktu, czyli człowieku martw się sam
@wall4yoga noc się nie martw , wejdź w zakładkę ,,moje zakupy ,, anuluj płatność i ponów , a pierwotny przelew w jakieś 3-4 dni robocze wróci na Twoje konto .
Nie mogę anulować płatności, bo według Allegro płatność nie została dokonana.
@wall4yoga Cześć. 🙂 Jeśli płatność została pobrana z konta, to wróci ona automatycznie w ciągu 3 dni roboczych. Gdyby tak się nie stało, to prześlij nam proszę potwierdzenie zlecenia przelewu przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6.... Skontaktujemy się z operatorem i wyjaśnimy tę sytuację.
Możesz poczekać na zwrot środków i wtedy ponowić płatność za to zamówienie.