Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie mam takie pytanie wczoraj wykonywlaam płatność za produkt jedna płatność poszła blikiem dla sprzedającego a druga płatność poszła przez bankowość elektroniczna dla allegro. Co w takim przypadku mam zrobić ?
@Client:101020585 sprawdziłam Twoje zamówienie z wczoraj i wszystko jest w porządku. Płatność jest poprawie zakończona i rozliczona przez nasz system. Jeśli wysłałaś sprzedającemu jakiekolwiek pieniądze bezpośrednio na jego numer za pomocą Blika, to przykro mi, ale tutaj nie będziemy w stanie Ci pomóc.
Tak, tylko że produkt dostanę jeden a płatności są wykonane dwie. Uważam że allegro powinno zwrócic pieniądze. Czy jest jakieś rozwiązanie ?
@Client:101020585 Co dokładnie oznacza "jedna płatność poszła blikiem dla sprzedającego a druga płatność poszła przez bankowość elektroniczna"?
Napisz dokładnie jak to wyglądało.
@Client:101020585 Jeśli to jest płatność za ten sam produkt do tego samego sprzedawcy, to jedną powinien zwrócić (najlepiej tę blikiem). Trzeba by do niego napisać albo zadzwonić
Tak. Kupowałam produkt płaciłam blikiem Platnosc nie poszła za drugim razem znowu nie poszła i za trzecim razem spróbowałam bankowością elektroniczna. No i poszło. Weszłam na konto i widzę że jedna płatność jest na allegro a druga blikiem dla sprzedawcy.
@Client:101020585 Na początek skontaktuj się ze swoim bankiem bo jeśli płatność BLIK nie udała się to środki mogą się znajdować np. w blokadach - wtedy jest to do wyjaśnienia z bankiem a nie z Allegro.