anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Płatności

MAMY ROZWIĄZANIE!
1sysko1
#1 Nowicjusz#

Witam. Mam problem z płatnością, otóż w poniedziałek 26.04 dokonałem zakupu na aukcji allegro, dokonałem płatności w banku - przelew (mam dowód wpłaty), a dzisiaj otrzymuję wiadomość od allegro o nie wykonaniu płatności z mojej strony. Co mam robić? 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4
mdrogeria
#21 Demiurg#

1sysko1 czasem występuje problem z autoryzacją .Środki powrócą na Twoje konto w 3 dni robocze . Ponów płatność .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@1sysko1 Sprawdź status tej płatności w zakładce Kupione. Jeśli jest anulowana, pieniądze wrócą do Ciebie po około 3 dniach. W zakładce Kupione ponów płatność. Pieniądze zostaną pobrane po raz drugi i dotrą do sprzedawcy.

oznacz moderatorów
1sysko1
#1 Nowicjusz#

W zakładce kupione nie ma nic, natomiast w moje zakupy jest ta oferta i informacja płatność rozpoczęta...? 

oznacz moderatorów
mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@1sysko1, proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości - jeśli płatność przelewem tradycyjnym jest rozpoczęta, wpłaty są księgowane w terminie do 3 dni roboczych. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów