Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro reklamuje na głównej stronie akcje P&G Cashback w której za określone progi kwot przy zakupie oferowane są kupony Cashback. Zdecydowałem się na zakup powyżej 200zl - miał oferować odebranie kuponu 50zl. Zakup był jednorazowy z oficjalnego sklepu P&G na Allegro. Otrzymałem jednak rachunek rozbity na dwa abym nie mógł skorzystać z promocji. Mimo wszystko wysłałem moje zgłoszenie jednak zostało one odrzucone ze względu na to ze rachunek rozbity jest na dwa.
Czekam na wiadomość ze sklepu P&G w tej sprawie jednak zalecam ostrożność przy zakupie.
@ejpixo Cześć. 🙂 Rozumiem, że chodzi o zamówienie numer fc390ea0-748a-11ed-9c32-db4210d374db? Proszę o potwierdzenie, następnie skonsultuję tę sytuację ponownie.
Otrzymałem właśnie odpowiedź od konta Allegro P&G:
"Bardzo mi przykro, ale produkty pochodzą z dwóch różnych magazynów, dlatego nie jestem w stanie, mimo moich szczerych chęci połączyć faktur. związku z podzieleniem zamówienia na dwie paczki otrzymał Pan dwie faktury za zakup."
Poprosiłem mimo wszystko o pomoc ze względu na odrzucanie dwóch rachunków przy zgłoszeniu. Jeśli otrzymam informację to również się podzielę.
Tak się leci w kulki i robi klienta w bambuko 😄
Spryciarze.
Ja od razu zwrocilbym zamowienie. Zasady to zasady.
Zrobiłbym tak, ale jako zamówione artykuły były potrzebne to paczki zostały rozpakowane. Często kupuje w Sklepie P&G i zawsze rachunek przychodzi po kilku dniach więc po zakupie nie podejrzewałem takiej sytuacji.
@ejpixo w imieniu Oli, wracam z odpowiedzią. Jeśli chodzi o tę promocję to przykro mi, ale nie możemy pomóc, ponieważ za zakup i fakturę odpowiada sprzedający, a sama promocja również nie jest organizowana przez nas, dlatego nie jesteśmy w stanie rozpatrzyć Twojej reklamacji.
Przepraszam, ale taką odpowiedź mógł już przekazać pierwszy moderator, gdyż z samego postu wynika że dokonałem zakupu i otrzymałem rozbitą fakturę/paragon. Więc nie rozumiem skąd wcześniejsza chęć zweryfikowania sprawy skoro nie zajmują się państwo zakupami na swojej platformie.
Jeżeli mi nie jest w stanie Pani pomóc to może, Allegro przekazało by informację innym potencjalym kupującym że ten sprzedawca stosuje nieuczciwe praktyki - nigdzie na stronie produktu nie ma informacji, że za zakup będą rozbite rachunki, nigdy w innym sklepie internetowym, czy nawet stacjonarnym nie spotkałem się z czymś takim. Więc domniemywać można że chodzi o to żeby kupujący nie miał łatwo ze skorzystaniem z promocji.
Dodam ze na stronie P&G (EverydayMe) allegro widnieje jako platforma na której zakup kwalifikuje się do promocji, więc zakładam że jest partnerem - w waszym interesie byłoby aby usunęli Allegro z tej listy aby nie być PRowo powiązanym z tematem stosowania takich praktyk.
Zgłoszę sprawę do UOKIK jednak zakładam że jakaś informacja z ich strony dla potencajlnych kupujących może być zbyt późna.
Dodam jeszcze że mają Państwo o tej promocji cały regulamin
@ejpixo rozumiem, już wyjaśniam, sprawa została zweryfikowana. Ola przekazała ją do działu, który zajmuje się promocjami i taką wiadomość otrzymałyśmy. Za rozliczenia kwestię paragonów i faktur odpowiada sprzedający, dlatego dobrze, że z nim to wyjaśniasz.
Owszem, mamy regulamin, ale nie jesteśmy organizatorem tej promocji. Przykro mi, że nie możemy pomóc w tej sytuacji.
Witam to po co regulamin jak nie jesteście stroną w tej promocji ? i nic nie możecie ?
@instbud jak Allegro nic nie moze? Może kasowac prowizje od sprzedazy i to robi 😮
@ejpixo mirku ale czy przypadkiem oficjalnego sklepu P&G nie prowadzi firma Allegro sp. z o.o ? Myślisz, że będą informować co robią? 🤣
Otrzymałem dziś wiadomość:
Dzień dobry,
dziękuję za zakupy w naszym Sklepie.
Rozumiem, że chciałby Pan skorzystać z udziału w promocji. Przykro mi, ale niestety nie mam możliwości połączenia faktur.
W ramach akcji marketingowej przygotowałam dla Pana kartę podarunkową o wartości 20 zł. Ma ona formę kodu elektronicznego do wykorzystania w serwisie Allegro.
Czy zgadza się Pan na taką opcję?
W oczekiwaniu na odpowiedź życzę miłego dnia 🙂
Czyli, problem po mojej stronie + 20pln zamiast 50pln...
Podziękowałem i poprosiłem o wypowiedzenie się w tej dyskusji - jako że promocja jest w takim razie "uznaniowa" i niemożliwa do zrealizowania po spełnieniu warunków to dobrze żeby klienci się o tym dowiedzieli przed zdecydowaniem się na nią.
Otrzymałem kolejną wiadomość z wyjaśnieniem. Proponowany kupon + suma mniejszych kuponów za dwie faktury rekompensują te 50pln. Z mojej strony kończę temat.
Mimo wszystko dobrze by było aby sprzedawca poinformował kupujących o potencjalnych problemach nie z ich winy.
Dzień dobry,
przepraszam, nie chciałam, żeby poczuł się Pan pokrzywdzony.
Już wyjaśniam. Zgodnie z akcją, w której chciał Pan wziąć udział za zakupy w naszym Sklepie, otrzymałby Pan 50 zł zwrotu.
W sytuacji otrzymania 2 faktur- pierwsza na 79,99 zł nadal przysługuje Panu zwrot w akcji Everyday Me na 10 zł. Natomiast za drugą fakturę za 139,98 zwrot w wysokości 20 zł.
W ramach akcji marketingowej chcę Panu zaproponować kartę w wysokość 20 zł.
Kwoty te łącznie wynoszą 50 zł zwrotu dla Pana.
Mam nadzieję, że udało mi się to Panu wyjaśnić lepiej niż w pierwszej wiadomości.
dlaczego uwazasz ze sprzedawca stosuje nieuczciwe praktyki? Ma kilka magazynow i na kazdym kase fiskalna to ci nie nabije 2 produktow z 1 lokalizacji bo jeden z nich jest w lokalizacji 1 a drugi w 2 co skarbowka ma mu kontrole zrobic? Stany i sprzedaz musi sie zgadzac a sprzedawca dla ciebie nie bedzie wysylal z 1 placowki na 2 towaru by ci zamowienie polaczyc i placil za transport bys ty mial fakture laczona? Zreszta nawet jakby robil przesuniecia wewnetrzne i przy okazji mogl przewiezc twoja czesc zamowienia to bys pomstowal ze paczka nie jest pojutrze tylko wyslana po tygodniu nato bys musial sie zgodzic a i tak dostalby po jakosci sprzedazy za nieterminowa wysylke.
ale tu mowa o nienaliczeniu punktów za zakup ponad 200 zł...
To jest zrozumiałe, nie ma z tym problemu. Ale jeśli prowadzi promocję to powinien w takich przypadkach wystawiać jakiś dodatkowy dokument gdy musi rozbić rachunek - żeby jego inny dział promocji rozumiał że klient dokonał zakupu jednorazowo tak jak było to wymagane. Albo doda informacje ze zakup kilku produktów nie gwarantuje otrzymania jednego rachunku a co za tym idzie możliwości udziału w promocji. Na tą chwilę jest to promocja Uznaniowa/Losowa.
no właśnie o to chodzi cały czas, a niech wystawia nawet 10 faktur...