Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka Allegro One o numerze A000MAE0I7 miała być dostarczona do automatu paczkowego 6 maja. Tak się nie stało, zamiast tego w historii przesyłki 7 maja pojawił się status "Przesyłka oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego".
Otrzymałem w aplikacji powiadomienie, że jest problem z przesyłką. Nie dostałem żadnej możliwości wyboru alternatywnego automatu, ani w aplikacji ani przez stronę Allegro. Nie dostałem powiadomienia mailowego, które ponoć powinienem otrzymać.
Przedwczoraj, 8 maja zgłosiłem problem przez centrum pomocy. Numer zgłoszenia 41847943. Podczas obsługi tego zgłoszenia:
Wczoraj, 9 maja po południu podjąłem kolejny kontakt z Centrum Pomocy. Otrzymałem obietnicę, że konsultantka wyjaśni sprawę z "partnerem logistycznym" i wróci do mnie z informacjami. Nie odezwała się więcej.
Żadna z obietnic nie została zrealizowana. Paczka nadal ma status "oczekuje na wyznaczenie punktu alternatywnego".
Zrobiłbym już zwrot tej przesyłki i róbcie sobie z nią co chcecie. Ale wtedy dostanę tylko zwrot kwoty za towar a kwota za dostawę (której Allegro nie zrealizowało) oczywiście pozostanie zapłacona.
Czy ktoś spotkał się kiedyś z taką sytuacją, że paczki nie ma i nikt nie potrafi nic zrobić? Gdzie jeszcze mogę eskalować skoro Centrum Pomocy nic z tym nie robi?
Tu jest tysiące tematów na temat jakości One. Mam nadzieję że następnym razem już tego nie wybierzesz 🙂
@elyon ja mam proste sprawy do wyjaśnienia "np. z dostarczeniem 2 maja zwrotów przesyłek"
inpost stwierdził, że dostarczył nam przesyłki 2 maja (Firma była zamknięta), napisałem do allegro o usunięcie tych zwrotów z jakości sprzedaży od poniedziałku i nie potrafią do tej pory tego zweryfikować zdążyłem przez to stracić SS ..
Więc pozdrawiam cały zespół allegro za tak **piiip**istą prace
@elyon sprawdziłam Twoje zgłoszenie i wczoraj w wiadomości mailowej do nas napisałeś: "Bardzo dziękuję za zaangażowanie w rozwiązanie problemu, doceniam je. Kiedy rozmowa została rozłączona w zasadzie już wszystko mieliśmy ustalone, więc nic się nie stało.", więc nie do końca nie udzieliśmy Ci pomocy w tej sprawie.
Niemniej jednak poprosiłam już o sprawdzenie statusu Twojej paczki ponownie dziś, więc jak dostanę info, wrócę tutaj jeszcze do Ciebie.
@_HolaOla_ Przedwczoraj obiecano mi, że problem jest rozwiązany i kolejnego dnia otrzymam przesyłkę, więc zadowolony podziękowałem.
Potem okazało się, że to tylko pusta obietnica. Czyli finalnie nie, nie otrzymałem pomocy a tylko niespełnioną obietnicę. Podobnie jak wczoraj.
@elyon tym razem problem jest już na pewno rozwiązany, bo Twoja przesyłka czeka na odbiór 🙂
Tak. Teraz już mogę podziękować za rozwiązanie, więc dziękuję.