Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłem produkt aby był dostarczony do Żabki. Widzę w trackingu poczty polskiej, że przesyłka już jest doręczona...kodu odbioru nie otrzymałem.
Natomiast na stronie allegro z statusem produktu jest napisane, że przesyłka opóźniona.
Dwie zbieżne informacje wiec nie wiem co robic.
@Yambii, czy mogę Cię jeszcze prosić o wskazanie numeru zamówienia?
Gdzie mogę znaleść numer zamówienia?
@Yambii, w zakładce Moje zakupy. Przejdź do szczegółów zakupu, a następnie wybierz "Rozwiń szczegóły zakupu".
Znalazłem.
@Yambii, dziękuję. Zweryfikujemy tę sprawę z przewoźnikiem i skontaktujemy się z Tobą mejlowo w tej sprawie. 🙂
Dziekuję. Będę czekał na miala.