Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
przesyłka: ALE000010FBE4ED mam informacje o 2 awizo, nie dostalem nic, zero kodu odbioru tez, sprzedawca nie moze pomoc bo to jest generowane przez allegro
@szmegiel czekaj na dostawę do paczkomatu. informacja o awizo to jeden z etapów w czasie transportu pewnie jest jakiś problem z dostawą.
tutaj się dopytaj co może być przyczyną
https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=7fb55526-6adb-455b-817b-7519f71fe74e
dzieki, ale paczka niby od wtorku tam czeka i juz byla awizowana powtornie nie wiem gdzie...
@szmegiel Reklamuj dostawę u sprzedawcy, domagaj się towaru lub zwrotu kosztów.
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Zgadza się, przy zakupie konsumenckim, to Sprzedający jest odpowiedzialny za przesyłkę do momentu jej dostarczenia i to on jest uprawniony do wyjaśnienia wszystkich nieścisłości, gdyby takie powstały podczas transportu, również w ramach Allegro One Punkt/One Box.
Pozdrawiam serdecznie 🙂
Pozdrawiam
// Marcin F
Zespół Allegro
A nie dostałeś powiadomienia w allegro.pl lub w aplikacji, że paczka czeka na odbiór z kodem odbioru.
Smsy czasem nie przychodzą bynajmniej w InPost nie wiem jak jest u allegro One
@szmegiel Cześć. Napisz do nas proszę przez ten formularz i podaj swoje dane adresowe - przekierujemy Twoją paczkę na adres domowy.