Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamawiałam produkt z informacją, że "przy zamówieniu do godziny 15:00, paczka dotrze do mnie jutro". Zamówiłam produkty w dniu śr., 29 grudnia 2021, 11:37 (6 dni temu). Do dzisiaj paczka nie dotarła.
W historii śledzenia przesyłki widnieje informacja z dnia 31 gru 2021, 07:15 o treści: Termin doręczenia przesyłki został ustalony z odbiorcą.
Nikt niczego ze mną nie ustalał, nikt się ze mną nie kontaktował. Dzwoniłam do Kolportera i Pani była zdziwiona tą sytuacją. Poinformowała, że z Kolportera nikt nie dzwoni i nie ustala terminu doręczenia. Pierwszy raz spotyka się z taką sytuacją. Jak to rozwiązać? Zależało mi, aby paczka dotarła zgodnie z informacją o terminie dostawy w dniu 30.12.2021 r. a maksymalnie do 31.12.2021 r. Zamiast być na następny dzień czekam tydzień czasu i zaraz nie będę miała możliwości już jej odebrania.
Tak. Sprzedający napisał, żebym zadzwoniła do Kolportera i zapytała, co z moją paczką. Tak też zrobiłam i jak wyżej - nie uzyskałam żadnej konkretnej odpowiedzi.
W dodatku na śledzeniu paczki widnieje informacja, że niby termin odbioru został ustalony z odbiorcą, co jest kompletną nieprawdą, bo nikt się ze mną nie kontaktował. Mało tego - Pani z Kolportera sama powiedziała, że oni z nikim się nie kontaktują i nic nie ustalają. Pierwszy raz spotkała się z taką sytuacją.
Za towar do chwili odbioru odpowiada sprzedający i to on powinien składać reklamację, kazał ci dzwonić więc teraz najlepiej otwórz dyskusję i tam opisz sytuację: https://allegro.pl/dyskusje/nowa