Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Towar zamówiony, opłacony, wysłany Pocztą Polską. Według śledzenia przesyłki na stronie Allegro dziś o godz. 12:54 przesyłka dotarła do wskazanej Żabki i czeka na odbiór. Tyle, że ani aplikacja Żabki jej nie widzi (nadal w drodze), a według śledzenia na stronie Poczty Polskiej od 12:12 jest w doręczeniu.
Pójście do Żabki i szukanie nie ma sensu bo i tak póki jest "w drodze" to nie mam kodu odbioru. I co teraz?
O tej godz. - nic! infolinia może działa jeszcze, sprawdź.
Patrz co pokazuje emonitoring (allegro też stamtąd ściąga dane, tyle że po API).
A jak nie dostaniesz kodu odbioru jak już przesyłka dotrze do Żabki to pisz na bok@pointpack.pl i kopia na kontakt@poczta-polska.pl.
Ps. Możesz np sprawdzić status na stronie alipaczka.pl, oni też ciągną dane po API, ale nie filtrują wyników.
Na stronie alipaczka wygląda to tak.
O godz. 12:12 wydano doręczycielowi - pokrywa się z informacją z allegro i poczty polskiej.
O godz. 12:54 przesyłka dostarczona do punktu (sklep Żabka) - pokrywa się z informacją z allegro, ale już nie z poczty polskiej
O godz. 15:40 Rozliczenie KD przez listonosza ML - i jakby znów była na poczcie
@korek_mistrz jak masz czas przejdź się do tej Żabki , prawdopodobnie Twoja paczka nie została zeskanowana w punkcie docelowym.
Ewidentnie w sklepie nie zeskanowli przesyłki. Napisz na te dwa adresy co podałem wyżej, albo przejdź się do tego punktu.