Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, zamówiłem przesyłkę do paczkomatu, wszystko było dobrze do momentu gdy została przyjęta do oddziału leżała tam 6 dni po czym dostałem informację, że jest zwrot do nadawcy, paczka nie dotarła do mojego paczkomatu a mi zwrócono dopiero dzisiaj pieniądze za towar lecz nie otrzymałem pieniędzy za przesyłkę mimo, że nie jest to z mojej winy. Pytanie czy sprzedawca w takiej sytuacji powinien mi zwrócić całość z przesyłką? Jestem stratny bo opłaciłem przesyłkę, która nigdy do mnie nie dotarła.
A jaki to przewoźnik? A zakup od firmy czy prywatnego sprzedawcy? Sprzedający powinien zwrócić Ci koszt zakupu dostawę przy zakupie od firmy.
Paczka była nadana przez InPost, zakup od firmy. Dodam, że ze sprzedającym jest bardzo utrudniony kontakt
Nie ma czegoś takiego jak utrudniony kontakt, otwierasz dyskusję i tam sprzedajacy ma 24godz. na odpowiedź: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa
Dziękuje za podpowiedź, pierwszy raz się z czymś takim spotkałem. Zrobiłem jeszcze zgłoszenie na Allegro załączając fakturę, którą mi wysłali.