Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa wygląda tak, że zamówiłem 21 listopada reflektory do samochodu, a 26 listopada zostały one do mnie dostarczone, lecz niestety okazało się, że nie pasują (nie była to wina sprzedającego). Wykonałem zwrot przez allegro (paczkę odesłałem w taki sam sposób w jakiś otrzymałem od sprzedającego czyli dwa kartony w jednym lewy reflektor w drugim kartonie prawy reflektor które były sklejone taśmą razem tak wiem fuszera, ale w taki sam sposób przesyłkę otrzymałem). Kurier paczkę odebrał ode mnie 28 listopada rano, a dostarczył do pierwotnego sprzedającego 29 listopada wedle informacji które mogę uzyskać od przewoźnika, oraz allegro. Niestety dzisiaj w dniu 3 grudnia otrzymałem telefon od sprzedającego, że niestety dotarła tylko jedna lampa w związku z czym nie może wykonać zwrotu pieniędzy. Skontaktowałem się z przewoźnikiem DPD od którego otrzymałem informację, że ustalenie gdzie jest brakującą paczka może być niemożliwe, gdyż kurierzy którzy moją paczkę przewozili twierdzą, że dostarczyli ją w całości, dodatkowo pan z infolinii doradził mi, abym ten problem rozwiązał na allegro. Proszę o pomoc co robić otwierać dyskusję na allegro ? Czy może tworzyć formularz reklamacyjny u przewoźnika ?
Nie zapakowałeś należycie, to jest Twoja wina, nie możesz tłumaczyć się że tak doszła. a ten zwrot to Smartem czy samodzielny? w zasadzie dziwne , jeden dotarł a drugi nie.
zwrot samodzielny przez allegro tą samą firmą kurierską którą mi paczkę dostarczyła. Przyznam, że to trochę dziwne, gdyż paczka dotarła do sprzedającego 29 listopada, a problem zgłosił teraz rozumiem, że paczka nie doszła w całości, ale po części jest to słowo przeciwku słowu. Na obronę wspomnę to co poprzednio czyli, że kurierzy którzy dostarczali paczkę sadzą, że została dostarczona w całości. Trochę nie wiem co o tym myśleć
No tak dziwne, można mieć przypuszczenia, ale należało dokumentować pakowanie itd, tu trzeba mieć ograniczone zaufanie i do sprzedających i kupujących, teraz składaj reklamację do przewoźnika, nie wiem czy rozpatrzą.
@Client:43057093 Przewoźnik zawsze stwierdzi, że paczka została dostarczona w całości - jakżeby inaczej 🙃
Rozumiem, że były to dwa osobne kartony, sklejone ze sobą taśmą tak?
Całość miała jeden list przewozowy?
Dokładnie tak
@Client:43057093 Co do tego:
"Przyznam, że to trochę dziwne, gdyż paczka dotarła do sprzedającego 29 listopada, a problem zgłosił teraz rozumiem, że paczka nie doszła w całości, ale po części jest to słowo przeciwku słowu."
To wcale nie takie dziwne. 29.11 to piątek, koniec tygodnia a nie wiemy ile obsługuje nadań i ile zwrotów. Jeśli ktoś ma dużą sprzedaż to nie zawsze jest możliwość weryfikacji każdej przesyłki od razu. Czasem dzieje się to dopiero na drugi/trzeci lub kolejny dzień.