Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od kilku miesięcy średnio 2,3 razy w tygodniu dostaję maila od PayU z info, że sprzedający chce dokonać zwrotu pieniędzy. Problem ciągle dotyczy tego samego przedmiotu i tej samej kwoty.
Było to już zgłaszane i nic się nie dzieje.
Numer zamówienia
9c0900e3-f4f6-11eb-8420-b3f45db6e162
Identyfikator płatności
9c6af700-f4f6-11eb-9c8a-93263ea383a2
Ja odebrałam ten produkt, nie chcę zwrotów, wszystko jest ok.
@piimaa sprawdziłam to zamówienie i sprzedająca zwróciła wpłatę za to zamówienie, ale ponieważ płaciłaś przelewem tradycyjnym PayU dopytuje o numer konta. Czy sprzedająca w ogóle kontaktowała się z w sprawie tego zwrotu?
Tak, kontaktowała się jakieś 1,5 miesiąca temu gdy przez nieznany przypadek pojawił się PIERWSZY zwrot. Z tego co wiem, sprzedająca nie dokonywała zwrotu i nie wiadomo co się w systemie dzieje. Na te chwilę otworzyłam dyskusję i zostało mi jeszcze kilka godzin aby dołączył do rozmowy pracownik Allegro, może za tym razem uda się załatwić ten problem. Nie wiem też, dlaczego konto SPRZEDAJĄCEGO ciągle próbuje oddać mi te kwotę, zakup był ok, towar odebrany, wszystko ok.
@la_nika Ale jaki numer konta? Mam korespondencję z Allegro z dnia wczorajszego, z której wynika, że Allegro Finanse zwraca przelewy tradycyjne na numer konta na przykład poczty, jeśli wpłatę robiło się na poczcie, a potem kupujący może iść na pocztę i domagać się zwrotu gotówki. Może się domagać, ale potwierdzeniem zwrotu wpłaty jest tylko potwierdzenie wpłaty, czyli "druczek" otrzymany na Allegro po wybraniu przelewu tradycyjnego. Ponadto o zwrot gotówki można się ubiegać na poczcie, ale może to trwać aż 14 dni pod warunkiem, że poczta ma przelew zwrotny. Pracownik Allegro w korespondencji zaleca unikanie przelewów tradycyjnych.