anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pieniądze zniknęły z konta a zamówienie dalej ma status „nieopłacone”

Client:39966590
#7 Wielbiciel#

Witam 

Złożyłem zamówienie wybrałem sposób dostawy i płatności i po zapłaceniu blikiem pieniądze zniknęły z konta a status zamówienia dalej widnieje jako nieopłacone. 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:39966590 najprawdopodobniej będziesz musiał ponowić płatność. Nieudana płatność powinna wrócić do 3 dni roboczych z powrotem na konto. Możesz dopytać allegro Status płatności 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Taka płatność trwa chwilę ale może do końca następnego dnia roboczego, możesz także anulować zakup i zrobić w zakładce "Moje zakupy" >ponów płatność a tamta płatność wróci w ciągu dni.

oznacz moderatorów