Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Mam taki problem wylicytowałem od sprzedającego pięć przedmiotów chciałem je opłacić lecz nie zauważyłem że jeden nie ma opcji Smart. Zcaliło mi wszystko w jedno zamówienie, chciałem tą jedna rzecz bez smarta kupić z przesyłką kurierską, a resztę cztery rzeczy w opcji Smart ponieważ w razie zwrotu mam szybszą i wygodniejsza opcje , a przy wysłaniu wszystkiego razem będzie problem. Czy macie pomysł jak to obejść ?
@Shop-Online24 przykro mi, ale nie da się tego rozłączyć.
Przy zwrocie, jeśli przesyłka była różnymi metodami i tak możesz wybrać co konkretnie zwracasz i jaką metodą, więc to nie powinien być problem.
Czyli rozumiem że jeśli 4 produkty było w smarcie i przyjdzie to kurierem wraz z produktem bez smarta to jak będę chciał to zwrócić to znajdę opcję zwróć za pomocą smart "paczkomat" ?
@Shop-Online24 Nie, jak zapłacisz za kuriera poza smartem to zwrot czegokolwiek z zamówienia będzie płatny i sam będziesz musiał to zorganizować 😞
Opłać wszystko paczkomatem to będziesz miał darmowy zwrot !
Ok , przeczytaj to jeszcze raz to co napisałem jest tylko jedna możliwość bo to jedno zamówienie 🤷
Ale po scaleniu co widzisz w zakładce "Moje zakupy":> szczegóły zwróć?
na górze mam tylko "opłać zakup" z lewej strony a z prawej mam "zapytaj o zakup" i "ukryj zakup"
w szczegółach mam tylko podświetlone "zapytaj o zakup" " zgłoś problem" i "ukryj zakup" jaja są bo nawet nie mogę tego anulować no cyrk
@Shop-Online24 czyli na formularzu płatności i dostawy do wybrania masz tylko metody dostawy dostępne w ofercie bez Smart? Nie ma tam dwóch przesyłek i możliwości wybrania osobnych metod? Mógłbyś podesłać zrzut ekranu na spolecznosc@allegro.pl?
nie mam nawet takiej opcji jak " metody dostawy " jedynie jest : ustal kosz dostawy (opcja do wpisania )
wysłałem ss
@Shop-Online24 dzięki! Konsultuję to i dam znać, gdy otrzymam odpowiedź.
@Shop-Online24 otrzymałam odpowiedź, przykro mi, ale żeby to zamówienie było Smart! to konieczne będzie anulowanie i ponowne zamówienie tym razem osobno tych czterech ofert ze Smart! i tej jednej poza.
Ponieważ oferty nie mają wspólnej metody dostawy pojawia się info o ustaleniu szczegółów ze sprzedającym, ale jemu i tak to zamówienie nie wskoczy jako Smart! więc lepiej anulować, dać mu znać co się dzieje i zamówić ponownie, osobno.
Ok rozumiem , napisałem do sprzedającego przedstawiłem mu rozwiązanie już wcześniej i czekam na odpowiedz. (ale to dopiero pewnie w poniedziałek będę mieć odpowiedz ) Anulować nie mogę bo nie mam takiej opcji jedynie sprzedający może coś z tym zrobić. Dziękuję za pomoc szkoda że tak to jest zrobione i nic się nie da z tym zrobić.
Sprzedający nie może anulować zakupu.