Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Tak jak w temacie. Po dokonanym zakupie i wpłacie środków rozmyśliłem się i anulowałem zakup. Sprzedawca pomimo miesiąca czasu nadal nie zwrócił mi środków na konto. Po kontakcie ze sprzedawcą wysyła mi wiadomość w której napisał że pieniądze zostały zwrócone przez allegro i że niżej zamieszcza screen z potwierdzeniem mimo że nie ma tam żadnego screena tak jak i pieniędzy na allegro jak i na moim koncie. Dyskusji nie można otworzyć ponieważ zakup został anulowany. Co mam robić?
@kopi_one W takiej sytuacji zamiast Dyskusji napisz do Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5... zadziała podobnie jak Dyskusja, sprzedawca otrzyma odpowiedni komunikat i wpłatę zwróci.
Sprawdź wcześniej dokładnie wszystkie swoje rachunki bankowe. Jeżeli nie było powiadomienia e-mail od Allegro o zwrocie wpłaty, sprzedawca jej nie zwrócił.
@kopi_one Sprzedawca zwraca przez AF więc to Allegro powiadamia Mailem o zwrocie, jeżeli nie masz maila nie zwrócił Ci kasy. Poproś o pomoc Allegro przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
@kopi_one Jeśli sprawa dotyczy zamówienia z 18.04, to Sprzedający prawidłowo zlecił zwrot w naszym systemie 20.04. Sprawdź proszę ponownie swój rachunek, szczególnie w okolicach tej daty.