Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór, chodzi o zakup choinki z 7 grudnia ,po odebraniu jej okazało się że jest wada towaru
@Client:38025758 Złóż sprzedawcy reklamację na podstawie rękojmi. Wyślij ją mailem i domagaj się naprawy, wymiany na koszt sprzedawcy lub zwrotu wszystkich kosztów po odesłaniu towaru. Wadliwy towar odsyła się na koszt sprzedawcy. Adres do reklamacji masz podany w zakładce Reklamacja na aukcji. Gdyby sprzedawca stwarzał Ci problem, otwórz Dyskusję i poproś o pomoc Allegro.
Dyskusja na Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jak ma wadę to reklamuj i wówczas sprzedający musi się odnieść i coś zaproponować, wymiana, naprawa może obniżka ceny, ale musisz złożyć reklamację i to najlepiej z tytułu rękojmi.
@LEW433 Znowu źle. To nie sprzedawca może proponować obniżkę ceny, to kupujący może się tego domagać.