Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy ktoś może mi poradzić co robić? Kupiłam przedmiot 10.03.2020 ale nie dostałam go. Prowadziłam dyskusje ze sprzedawcą i w końcu podobno zlecili przelew zwrotny na moje konto, niestety nie otrzymałam go a oni nie potrafią sprawdzić na jakie konto wysłali? co mogę zrobić? Może ktoś poda mi jakiś dobry namiar na kontakt z allegro w tym temacie?
Jeśli Dyskusja zamknięta, poproś o pomoc Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...
Allegro powinno zażądać od sprzedawcy przesłania potwierdzenia przelewu, a jeśli wpłaty nie zwrócił, powinien to zrobić niezwłocznie. W przeciwnym razie masz jeszcze czas na skorzystanie z Programu Ochrony Kupujących;
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc. Środki trafiły wreszcie na moje konto. Długo to trwało ale udało się. Pierwsza tak pechowa sytuacja.