Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłem dwie książki po zapłacie otrzymałem zamówione produkty po czym dodałem częściowo negatywny komentarz ponieważ poczułem się wprowadzony w błąd przy zakupie jednej książki sprzedający domaga się zadość uczynienia za naruszenie jego dóbr
Za produkt wyraziłem swoje niezadowolenie po za tym po 5* za świadczone usługi
Za produkt wyraziłem swoje niezadowolenie za resztę usługi po 5*
Zakupiłem kodeks drogowy na rok 2022 obok kodeksu oczywiście płatny taryfikator mandatów z napisem tytułu ;od nowa;
więc byłem przekonany że kupując kodeks z 2022 taryfikator także będzie aktualny , po otrzymaniu przesyłki okazało się że owy taryfikator jest nieaktualny z 2021 i wydany w 2020 więc poczułem się wprowadzony w błąd za obsługę i kontakt dałem 5* lecz komentarz negatywny z wiadomego powodu po czym otrzymałem wiadomość o zekomym naruszeniu dóbr sprzedającego. Sprzedający twierdzi że w opisie była informacja o stanie faktycznym lecz ja tego nie odczytałem
To było napisane że stary czy nie? 🤔
Na fotografii taryfikatora napis tytułu "od nowa"
na kodeksie kodeks drogowy 2022
Więc trudno wywnioskować że taryfikator z 2021
Nie napis brzmi ,
taryfikator punktów karnych z dopiskiem "od nowa"
od.nowa to nazwa wydawnictwa, a nie dopisek czy "napis tytułu "od nowa" "
jak była informacja - to ja bym cofał komentarz....
Generalnie to nie rozumiem - od tego jest zwrot - było napisane - nie doczytałem - bywa - zwracam towar- kupuje gdzie indziej...............
@Butiktalulla "... było napisane - nie doczytałem - bywa - zwracam towar- kupuje gdzie indziej............... "
Ale niesmak po takiej transakcji zostaje i kupujący ma prawo ten niesmak wyrazić, oczywiście poprzez negatywny komentarz. Właśnie allegrowi sprzedawcy prześcigają się w metodach ukrywania istotnych informacji. A potem usiłują zrobić z kupującego **piiip**ę - bo nie doczytał, abo nie domyślił się co "wybitny intelekt" czyli - sprzedawca miał na myśli
oczywiście - a ile razy ja miałem niesmak bo źle przeczytałem opis i zamówiłem to co nie chciałem. Jakoś nie poczuwałem się,że mnie ktoś oszukał - a raczej swoje niedbalstwo.
Kwestia - czy sprzedający zrobił "dużo" aby zmylić - czy było napisane jak białe na czarnym co kupuje.
Zatem niesmak bo nie doczytałem - czy niesmak bo kupujący coś "kombinował"?
Proszę o link do aukcji to sami się przekonamy ; )
@Butiktalulla Nie ma potrzeby dawać linków, nie ma potrzeby cię przekonywać, przyhamuj zdziebko, nie jesteś chyba sędzią.
Jak pisałem wcześniej komentarz to subiektywna ocena transakcji i kupujący ma prawo wyrazić swoje widzimisię, również emocje. To tyle w temacie.
jasne ,że nie jestem
widzimisie to można wyrażać przy rosole...
Opinia ma być prawdziwa
Komentarz musi odzwierciedlać faktyczny przebieg transakcji.😁
@Butiktalulla " widzimisie to można wyrażać przy rosole..."
Właśnie przy rosole nie powinno się wyrażać swego widzimisię.
Jeśli tak robisz to wyrazy ubolewania dla twojej rodziny.
A opinia jest zawsze prawdziwa, oczywiście każda strona ma tylko swoją prawdę.
taka opinia : " zakupiony produkt nie pasuje na moje dziecko !!! Skandal ! Negatyw.
Prawda kupującego : dziecko z "lekką nadwagą" - wylewanie żalu mamusi na sprzedawcy.
Prawda sprzedawcy : rzetelne podanie wymiarów.
Tak można wg. Ciebie ? Subiektywne opinie ?
Oceń.
@Butiktalulla , @Client:88263166 Hmmm.... zajrzałem do regulaminu Allegro i faktycznie dzięki doskonałym ulepszeniom słowo "subiektywne" z regulaminu zniknęło
Jest tylko:
11.5. Oceny i odpowiedzi powinny być zgodne z rzeczywistym przebiegiem Transakcji....
Oraz:
11.3. Ocena zawsze przyporządkowana jest do danego Konta oraz konkretnej Transakcji. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za treści umieszczane w ocenach i odpowiedziach.
Ale wyraz "subiektywne" pozostał jeszcze w ocenie przedmiotu, wyrobu:
11.11 Publikowane opinie w zakładce „Opinie o produkcie” są subiektywnymi ocenami Użytkowników. Użytkownicy ponoszą odpowiedzialność za treść swoich wypowiedzi w ramach przedmiotowych opinii.
Czyli kupujący musi pochwalić sprzedającego a również producenta bubla jeśli nie chce się narazić na kłopotliwy proces sądowy. Podobno jeszcze nikogo nie skazano, ale wszystko przed nami... Właściwie to system ocen można już zamknąć nie ma on już sensu.
No cóż Allegro zmierza w jedynym słusznym kierunku, kiedyś zakupy były nieco ryzykowne lecz tanie, teraz są drogie, a będą jeszcze droższe i sukcesywnie, pomaleńku znikną wszystkie gwarancje jakości, pewności zakupu itp... To jest droga do nikąd.
Szczęśliwych Świąt życzę
Musisz jeszcze Czyli kupujący musi pochwalić sprzedającego a również producenta, są to dwie rożne oceny, ocena sprzedającego i ocena produktu.😁
Ziolko39 - ma 100% racji swoim wpisem.
@Client:88263166 Zakupiłem kodeks drogowy na rok 2022 obok kodeksu oczywiście płatny taryfikator mandatów z napisem tytułu ;od nowa;
Logiczne jest to, że kodeks na 2022 i taryfikator został wydany w 2021 roku. Najnowsza podwyżka mandatów dopiero co weszła w życie. Kupiłeś kodeks "na 2022 r", a nie "z 2022r"
Drobna różnica, ale istotna.
"kupujący ma prawo wyrazić swoje widzimisię, również emocje." Ale to "widzimisie" szkodzi sprzedawcom. To znaczy, że kupującym wszystko wolno ? Jak się zrobiło bląd przy zakupie to nie zaczyna się od negatywa. I jeszcze nie wiadomo kto miał rację. Dlaczego nie podasz linku do aukcji ?
Opinia ma być rzetelna i dotycząca aukcji a nie wymyślonych przez kupującego warunków. Mój były pracodawca regularnie rozwiązywał takie kwestie na drodze prawnej "dla zasady" i chyba w każdym przypadku wygrywał.