Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
po zalogowaniu nie widze tego co kupiłem i zmieniła tez sie nazwa konta byc moze tak sie stalo ze zainstalowalem aplikacje na telefonie ? mozna to jakos synchronizowac ?
Może zalogowałeś się na inne swoje konto? Masz jedno konto, czy więcej?
jedno logowałem sie przez email i nie zadnego emailu anic nic
@Client:93051879 Na jaką zmieniła się nazwa konta?
Pierw nazwa byla na mame Elżbieta teraz jest Mateusz
@Client:93051879 Mama musi posiadać inne konto, ponieważ to z którego tutaj piszesz, jest zarejestrowane na Ciebie, więc wszystko jest tutaj ok.
no mam tylko jeden email moze to przez to ze zalogowalem sie do aplikacji na telefonie ?
@Client:93051879 Jeśli zalogowałeś się na swoje konto na swoim telefonie to wszystko jest w porządku. Na Twoim koncie nie ma jednak żadnych zakupów, stąd też nie ma ich w zakładce Kupione.
@Client:93051879 Wcześniej logowałeś się na konto mamy i tam widziałeś zakupy robione z jej konta.