Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Halo, dzień dobry,
nie mogę pobrać ebooków z mojej półki - wybieram format i pojawia się okno z informacją o generowaniu pliku.
Pobiera od kilku dni, czy ktoś się z tym również spotkał?
Pozdrawiam,
Agnieszka
Hej @Niesia1603, czy Twój problem z pobieraniem jest aktualny?
Niestety nadal
@Niesia1603 rozumiem, dziękuję za zgłoszenie. Skonsultuję sprawę z odpowiednim działem i postaram się jak najszybciej wrócić z odpowiedzią. 🙂
Tymczasem czy możesz spróbować wykonać tę samą czynność z innej przeglądarki?
Dziękuję za odpowiedź i reakcję 🙂
Próbowałam w trzech różnych przeglądarkach (Chrome, Edge, Firefox), zarówno przed, i po czyszczeniu cookies itd., a także w trybie incognito. Problem występuje również na przeglądarkach na mobile, zawsze to samo, niezależnie też od połączenia z internetem (wifi/komórkowa/net po kablu). Będę wdzięczna za podpowiedzi/rozwiązanie problemu 🙂
@Niesia1603 Czyściłaś dane przeglądarki (ciasteczka i pamięć podręczną)? Czy w używanej przeglądarce masz zainstalowane jakieś rozszerzenia (niektóre mogą powodować problemy z prawidłowym działaniem konkretnych stron)?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Hej,
Dzięki, niestety próbowałam w trzech różnych przeglądarkach (Chrome, Edge, Firefox), zarówno przed, i po czyszczeniu, a także w trybie incognito. 😞 W Chrome nie ma żadnych dodatków ani blokad, więc to chyba inny problem. 😞
@Niesia1603 Więc najwidoczniej allegro ma jakiś kolejny problem techniczny objawiający się w ostatnich dniach.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
@Niesia1603 Której dokładnie pozycji dotyczy ten problem? Czy mogę Cię poprosić o przesłanie zrzutów ekranu krok po kroku z działaniami jakie podejmujesz? Byłoby idealnie, gdybyś zrobiła to w trybie incognito.