Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Podałam błędny numer telefonu ( przestawiłam cyferki ). INPOST nie wysyła kodu odbioru na maila w przypadku multiskrytki. Nie chcą też podać w żaden inny sposób podać kodów odbioru. Nie ma możliwości spełnić ich warunków, kilkadziesiąt telefonów i maili do dostawców i INPOSTU, bez rezultatu - paragraf 22 po prostu. Kupiłam kilka rzeczy od 5 różnych dostawców na jedne raty, INPOST umieścił paczki w dwóch multiskrytkach. Co robić w takiej sytuacji ?
Podaj właściwy numer telefonu sprzedawcom, niech oni interweniują w InPost, inaczej paczki wrócą nieodebrane.
Dzisiaj przesiedziałam cały dzień na telefonie. Kilkunastu różnych ludzi z infolinii INPOSTA wszyscy mówią podaj numer telefonu, ja mówię im numer, a oni że błędny, ja mówię że wiem przecież, oni że mogą udostępnić kod tylko na wskazany w przesyłce numer telefonu, ten błędny. Firmy od których kupiłam wysłały do nich informację, nic z tego NIE MA TELEFONU = NIE MA KODU. Ale dla czego na pojedyncze paczki wysyłają kod na maila a na multiskrytkę nie, to tego nikt nie wie.
@fioletowska Przesyłka wróci do sprzedawcy, zapłacisz mu za ponowną dostawę i wyśle ponownie. Tylko go poinformuj o zaistniałej sytuacji i się jakoś dogadajcie