anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podczas płatności wystąpił błąd logowania do banku by potwierdzić przelew. Co mam dalej zrobić?

Client:101105596
#1 Nowicjusz#

Wyrzuciło mnie ze strony płatności przez jakiś błąd podczas logowania się do banku by  potwierdzić przelew.Nie wiem co dalej mam robić ? 

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Client:101105596 Sprawdź, czy środki zostały pobrane z Twojego rachunku bankowego. Jeśli nie, ponów proszę płatność: 

  1. Przejdź do zakładki Moje zakupy.
  2. Skorzystaj z przycisku [ponów płatność] przy nieopłaconym zamówieniu.
  3. Ponownie wybierz sposób dostawy i płatności – możesz je w tym miejscu zmienić.
   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:101105596
#1 Nowicjusz#

DZIĘKUJĘ. POSZŁO

oznacz moderatorów