anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podczas próby zapłaty za zamówienie pojawia się błąd związany z moimi danymi osobowymi

Client:110522049
#7 Wielbiciel#

Witam, jestem nowy na Allegro.
Chciałabym zapłacić za 3 produkty w moim koszyku, ale kiedy naciskam przycisk Zapłać, pojawia się błąd jak na zrzucie ekranu. 

Снимок экрана 2023-04-10 в 12.11.27.png

 

 

 

 

 

Błąd jest ten sam w aplikacji mobilnej, na stronie internetowej, przy różnych sposobach płatności (karta bankowa, Apple Pay, Blik).
Moje imię i nazwisko są poprawne, adres też jest poprawny. Co mam zrobić, aby móc zapłacić i sfinalizować zamówienie?
Z góry bardzo dziękuję!

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Client:110522049 Co się dzieje, kiedy klikasz w linh "GO TO ACCOUNT DETAILS"?

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:110522049
#7 Wielbiciel#

Kiedy klikam „Go to account details”, jestem przekierowywany do szczegółów konta, gdzie znajdują się moje imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres itp.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Client:110522049 Komunikat pojawiał się dlatego, że nie miałaś uzupełnionych swoich danych na koncie. Z tego, co widzę, dane zostały już wprowadzone i udało Ci się dokończyć zakupy. Czy problem wciąż występuje? Daj proszę znać. 🙂 

oznacz moderatorów

Client:110522049
#7 Wielbiciel#

Tak, od początku miałem wpisane wszystkie dane, ale po moim nazwisku był pusty symbol, a Allegro nie pozwoliło mi go najpierw usunąć. Ale druga prośba została zaakceptowana i pomyślnie zrealizowałem zamówienie. Wielkie dzięki za pomoc panie!

oznacz moderatorów