Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, jestem nowy na Allegro.
Chciałabym zapłacić za 3 produkty w moim koszyku, ale kiedy naciskam przycisk Zapłać, pojawia się błąd jak na zrzucie ekranu.
Błąd jest ten sam w aplikacji mobilnej, na stronie internetowej, przy różnych sposobach płatności (karta bankowa, Apple Pay, Blik).
Moje imię i nazwisko są poprawne, adres też jest poprawny. Co mam zrobić, aby móc zapłacić i sfinalizować zamówienie?
Z góry bardzo dziękuję!
@Client:110522049 Co się dzieje, kiedy klikasz w linh "GO TO ACCOUNT DETAILS"?
Kiedy klikam „Go to account details”, jestem przekierowywany do szczegółów konta, gdzie znajdują się moje imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres itp.
@Client:110522049 Komunikat pojawiał się dlatego, że nie miałaś uzupełnionych swoich danych na koncie. Z tego, co widzę, dane zostały już wprowadzone i udało Ci się dokończyć zakupy. Czy problem wciąż występuje? Daj proszę znać. 🙂
Tak, od początku miałem wpisane wszystkie dane, ale po moim nazwisku był pusty symbol, a Allegro nie pozwoliło mi go najpierw usunąć. Ale druga prośba została zaakceptowana i pomyślnie zrealizowałem zamówienie. Wielkie dzięki za pomoc panie!