Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilka dni temu otrzymałem ocenę pozytywną od Klienta
"Gorąco polecam wszystkim sprzedającego "
1/5 - Zgodność z opisem
5/5 - Obsługa Klienta
1/5 - Kosz wysyłki
Oczywiście poprosiłem Kupującego o jej usunięcie, wyjaśniając co nieco o statystykach jakości bla bla bla
Kupujący nie usunął, tak wiec napisałem z prośbą o usunięcie opinii do Allegro, z myślą że co za problem jest w usunięciu pozytywnej opinii na prośbę sprzedawcy
No i jednak jest problem, z powodu takiego iż nie wszystkie kryteria oceny są na poziomie 1/5, nie mogą usunąć opinii, jedynie może to zrobić Kupujący
W danej chwili czytając odpowiedź od Pani z obsługi Allegro, nie dowierzałem
Jestem w stanie zrozumieć podejście do negatywnych ocen, da się to pokrętnie wytłumaczyć nie"logicznie"
ale nie rozumiem co stoi na przeszkodzie usuwania przez Allegro, pozytywnych ocen tym bardziej że Klient napisał w komentarzu ""Gorąco polecam wszystkim sprzedającego "" co chyba jednoznacznie określa jego stanowisko w opinii
Dziwie się że nie ma zezwolenia dla Sprzedających na usuwanie ocen pozytywnych przez samych siebie, już pomijam fakt tego że kryteria są całkowicie z dup*
Zgodność z opisem- Klient otrzymując nie ten produkt który chciał raczej nie wystawi pozytywa
Obsługa klienta- Mało kto kontaktuję się z Kupującym/Sprzedającym
Koszt transportu- Klient akceptuję koszt, płacąc za towar (pomijam widełki cenowe dla usług smart, który w 90% jest w zamówieniach, co oznacza to że koszta są ok. patrząc na regulamin Allegro, oni te ceny akceptują wiec czemu ktoś może negować odgórnie ustalone kwoty)
Czasami zastanawiam się czy może to ja mam coś źle w głowie poukładane a mój tok rozumowania jest bezsensu? 🙄
Mam takie samo zdanie co do podejścia do usuwania komentarzy. Wszystkie zawsze są zgodne z regulaminem.
Aktualnie są usuwane tylko jeśli są w nich obelgi lub przekleństwa.