Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, mam podejrzenie, że osoba u której dokonałam zakupu jest niewiarygodna i nie otrzymam zamówienia. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Zamówienie nie zostało dostarczone, ani oznaczone jako wysłane. Czy mogę anulować zamówienie i otrzymam zwrot środków?
@OlaNowak93 Jak zakup konsumencki to w każdej chwili możesz anulować zakup bądź kliknąć zwrot, chyba że towar jest wyłączony ze zwrotu lub ma go ograniczony,
Zakup dotyczył drzwi, ale dostępnych od ręki nie na specjalne zamówienie, do wyboru było jedynie skrzydło prawe/lewe. Więc to chyba nie oznacza towaru wyłączonego ze zwrotu?
Pokaż link do oferty.
Skąd takie podejrzenia?
Nie zwróciłam uwagi, że sprzedający nie posiada opinii. Poszperałam w internecie i widzę że jest wiele firm pod tą nazwą w podobnej lokalizacji, ale tę konkretną ciężko namierzyć. Spytałam kiedy otrzymam zamówiony towar otrzymałam info że w tym tygodniu, po ponowieniu pytania cisza. Być może się mylę.
@OlaNowak93 Czas na wysyłkę nie ma żadnego znaczenia jak chcesz odstąpić od umowy zakupu, możesz w każdej chwili.
@OlaNowak93 A jaki był czas na wysyłkę podany w zakładce "dostawa" > nie ten "wróżony" przez Allegro
@OlaNowak93 Chcesz sprawdzić wiarygodność sprzedawcy czy za namową "mieszacza" mu zaszkodzić > na razie bez podstaw > napisz kiedy zamawiałaś?, jaki był czas wysyłki?, czy już jest po terminie dostawy? > kontaktowałaś się ze sprzedającym?
Działanie "odstąp lub zrób zwrot" jest tylko preludium do awantury > jak nic nie wiemy o terminach, to każda odpowiedź jest napuszczaniem na sprzedawcę
Nie chce nikomu zaszkodzić dlatego narazie nie podaje żadnych danych.
Sprzedający się odezwał więc mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku a ja tylko niepotrzebnie się martwiłam.
@OlaNowak93 podaj numer zamówienia. Zweryfikuję tę sprawę.
Dziękuję za kontakt. Sprzedający się odezwał więc mam nadzieję, że zamówienie zostanie zrealizowane.
@OlaNowak93 Zawsze pisałem, że należy zacząć od rozmowy czy maila > a nie słuchać podszeptów szatana > otwórz dyskusję, zrób zwrot, odstąp od umowy itp > wszystko można załatwić kulturalnie rozmową.
Jestem na Allegro już długi czas > w tym miałem 2 dyskusje o uszkodzone przedmioty > i raz skorzystałem z AP > kupiłem przedmiot i sprzedający zniknął > wszystko to się działo na AL
Jak miałem jakiś problem to dzwoniłem lub pisałem do sprzedającego > zawsze udało się załatwić dogadując się > bez "awanturodyskusji" i włączania w to Allegro > negatyw też wystawiłem raz ew. dwa