Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie, jak wygląda zwrot podrabianych produktów na allegro. Jakie są procedury, czy to powinno się zgłosić gdzieś dalej czy tylko zwykły zwrot. Moim zdaniem taka praktyka bez informowania klienta w ogłoszeniu to oszustwo. Czy jako klient mam prawo domagać się pełnowartościowego produktu?
@radimir02 zależy co było w opisie, zawsze można walczyć o oryginał, ale allegro nie wiele z tym robi, pozostanie komentarz ostrzegający innych i można zgłosić to do właściciela marki tu potrzeba fachowca do potwierdzenia podróbki a allegro tym nie dysponuje 😞
@radimir02 Tak, możesz domagać się pełnowartościowego produktu w ramach reklamacji. Przy reklamacji sprzedający pokrywa wszelkie jej koszty, także koszty wysyłek. Możesz też w ramach reklamacji towar zwrócić i domagać się zwrotu wszystkich kosztów.
Możesz także zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni, ale wtedy odsyłasz podróbkę na własny koszt.
Zawsze możesz jak nie było tego w opisie oferty, możesz także zgłosić taką ofertę: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=8e311c44-98a3-4d2e-8f17-5dd78b81a519, możesz reklamować i domagać się towaru zgodne z opisem, najlepiej przez otwarcie dyskusji: https://allegro.pl/dyskusje/nowa a na Allegro Lokalne: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Witajcie, małe wprostowanie mojego problemu. Produkt odesłany dopiero po otwarciu dyskusji i wypowiedzi allegro na temat zamówień niezgodnych z opisem. Generalnie strasznie nie miła osoba. Zostanie tylko wystawienie oceny negatywnej na przestrogę dla innych