Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
napisze historie w skrócie.
kupilam słuchawki, dość drogie. U sprzedawcy widniała informacja „ Słuchawki są w idealnym stanie! - bez jakichkolwiek zarysowań! Użytkowane tylko w domu łącznie może parę godzin!
Dostałem je od Apple w ramach gwarancji. Stare miały wadę fabryczną i zostały wymienione na zupełnie nowe!
Aktywowane 02.07.2022r! Są jeszcze na gwarancji Apple!
Wszystko w 100% sprawne! Nigdy nie upadły i nie zostały zalane!„
Niestety słuchawki zespuslam po gwarancji i wysłałam do Applefix. (Naprawiałam już tam sprzęt i wiem ze robia to bardzo dobrze). Okazało się ze słuchawki to podroby.
wiecie co mogę zrobić w tej sytuacji ?!
@lenna4 Jeśli zakup był na zwykłym allegro to wchodzisz TUTAJ, wybierasz dany zakup i otwierasz dyskusję.
Jeśli na lokalnie to TUTAJ i przy danym zakupie klikasz zgłoś problem z zamówieniem.
W dyskusji opisz problem i napisz, że składasz reklamację na podstawie niezgodności towaru z umową.
Dobrze by było gdybyś miała od serwisu na piśmie, że słuchawki nie są oryginalne - i to powinnaś wkleić w dyskusji.
Napisz, że żądasz zwrotu pieniędzy.
W razie problemów będziesz mogła poprosić o pomoc pracownika allegro, ewentualnie wróć tutaj i daj znać - podpowiemy co robić.
Pokaż link do ogłoszenia w którym zakupiłaś.
Dzięki za info.
wkejam nr aukcji 13708513442
@lenna4 Dobrze by było zgłosić się do autoryzowanego serwisu Apple (aczkolwiek powinien wystarczyć dowolny serwis sprzętów Apple) z prośbą o wydanie opinii na piśmie - polecam najpierw kontakt z takim serwisem i pytanie czy mogą taki dokument wystawić.
Mając taki dokument powinnaś też zgłosić się na policję i złożyć zawiadomienie na podstawie Art. 286. KK - czyli oszustwo.
Potwierdzenie przyjęcia zawiadomienia również powinnaś załączyć w dyskusji bo najpewniej będzie wymagane przez allegro do ewentualnego zwrotu z Allegro Protect.
Dzięki.
sluchawki jutro leca tez po diagnozę do autoryzowanego serwisu.
mam nadzieje ze uda mi sie odzywałam pieniądze.