Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pod adresem:
https://allegro.pl/oferta/double-sided-hat-cap-kapelusz-rybaka-adidas-logo-9506833036
i inne sprzedawane artykuły firmy "krzak" z Chin sprzedawane są na allegro. Czy allegro tego nie widzi i nie weryfikuje?
Wiele innych sprzedawców z Hongkongu, Taiwanu u Chin kontynentalnych także sprzedaje towary z podrobionymi znakami towarowymi. Co na to serwis allegro?
Czy serwis allegro toleruje popełnianie przestępstw umożliwiając oszustwo na rzecz klientów z Polski?
Czy serwis allegro to czyni z rozmysłem, by otrzymać prowizje nawet od takich oszukańczych ofert?
Czy to ja mam tylko prawny obowiązek zgłaszania próby oszustw, najszybciej ujawnianych przez serwis allegro już w chwili pojawienia się takich ofert?
Proponuję dyskusje na tym zagadnieniem, gdyż dalej tak być nie może.
Wiele klientów kupujących podrabiane przedmioty znanych marek zapewne kupuje to w dobrej wierze i po jakimś czasie dowiaduje się, że zostały oszukane. Zapewne nie jest łatwo wyegzekwować potem odzyskanie pieniędzy przez kupujących.
Masz rację , allegro weryfikuje małych bo fotka nie taka , bo w treści coś nie tak , a ch....ki trzepią kasę na podróbach . Allegro w ciemnych okularach made in dobrej marki nic nie widzi .
Jaki masz dowód, że to podróbka? Gdybyś nawet miał taki dowód i zgłosił ten produkt przez odpowiedni formularz, otrzymałbyś zapewne informację, że Allegro nie ma 100% pewności, że wskazany produkt nie jest oryginalny, a działania mogą zostać podjęte jedynie po zgłoszeniu przedstawiciela marki.
To stanowisko niezgodne z prawem, ponieważ działania powinny zostać podjęte po każdym wiarygodnym zawiadomieniu, a nie tylko po zawiadomieniu przedstawiciela marki. Po moim zgłoszeniu podobnych ofert zawierających w opisie oświadczenie sprzedawcy, że przedmiot opatrzony nazwą marki jest nieoryginalny, Allegro odpisało, że nie mają 100% pewności, że towar jest nieoryginalny i że po moim zgłoszeniu nic nie zrobią, bo nie jestem przedstawicielem marki i właścicielem znaku towarowego. Zrobili jednak, zawiesili konto, ale trzeba było zgłaszać około 10 razy.
Poniżej odpowiedzi Allegro po kolejnych zgłoszeniach tych samych ofert, tego samego sprzedawcy podróbek, w tej samej korespondencji. Oczywiście numerem zgłoszenia dysponuję;
1.Część ofert Sprzedającego usunąłem. Wysłałem także do niego upomnienie w sprawie naruszeń, czekamy na jego wyjaśnienia.
2.Usunęliśmy część ofert Sprzedającego oraz daliśmy mu czas na odniesienie się w sprawie naruszeń. Dodam że nie mamy tutaj 100% pewności że sprzedawane przedmioty są nieoryginalne, co do wykorzystania znaków towarowych/firmowych działania możemy podjąć na podstawie zgłoszenia od właściciela tych znaków.
Usunąłem jednak pozostałe oferty Sprzedającego w związku wieloma naruszeniami.
3.Powtórzę, że nie mamy tutaj 100% pewności że sprzedawane przedmioty są nieoryginalne, co do wykorzystania znaków towarowych/firmowych działania możemy podjąć na podstawie zgłoszenia od właściciela tych znaków.
4.Jak napisaliśmy wcześniej, nie mamy tutaj 100% pewności że sprzedawane przedmioty są nieoryginalne, co do wykorzystania znaków towarowych/firmowych działania możemy podjąć na podstawie zgłoszenia od właściciela tych znaków.
Część ofert usunąłem w związku z innymi naruszeniami naszych zasad.
5.Jak napisaliśmy wcześniej, nie mamy tutaj 100% pewności że sprzedawane przedmioty są nieoryginalne, co do wykorzystania znaków towarowych/firmowych działania możemy podjąć na podstawie zgłoszenia od właściciela tych znaków.
Część ofert usunąłem w związku z innymi naruszeniami naszych zasad.
6.Nie mamy tutaj 100% pewności że sprzedawane przedmioty są nieoryginalne, co do wykorzystania znaków towarowych/firmowych działania możemy podjąć na podstawie zgłoszenia od właściciela tych znaków.
Część ofert usunąłem w związku z innymi naruszeniami naszych zasad.
7.Chciałbym poinformować, że to Sprzedający odpowiada w całości za zgodność oferowanego przedmiotu z opisem. W takich przypadkach, możemy zareagować jedynie na zgłoszenie producenta lub oficjalnego dystrybutora.
Oczywiście, w przypadku gdybyśmy zaczęli otrzymywać zgłoszenia od niezadowolonych Kupujących, możemy podjąć dodatkowe działania.
Z podanego konta usunąłem partię ofert z powodu innego naruszenia zasad serwisu.
Po powtórnej analizie podjąłem decyzję o usunięciu ofert, sprawę będziemy wyjaśniać ze Sprzedającym.
8.Dziękuję za zgłoszenie.
Wskazane oferty zostały usunięte. Dodatkowo na konto nałożone zostało ograniczenie sprzedaży.