Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W lutym ub roku kupiłam suszarkę dyson za 1999zl. Dwa tygodnie temu zgłosiłam reklamację: towar okazał się podrobiony: załączyłam ekspertyzę dyson. Do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Bardzo kiepski kontakt z allegro w tej sprawie… czy ktoś już zgłaszał takie praktyki do zarządu giełdy albo do instytucji konsumenckich? Chodzi mini skargę na allegro.
Sprzedawca nic nie odpowiedział na dyskusję? Nie rozpatrzył wcale reklamacji? Jeśli minęło 14 dni z tego co wiem możesz poprosić w niej o pomoc konsultanta Allegro.
Cześć, @lilijka11. Widzę, że jesteś z nami w kontakcie w Dyskusji. Sprzedający otrzymał od nas poza Dyskusją niezbędne informacje oraz prośbę rozwiązania tej sprawy - ma na to czas do 28 lipca.
Niedługo doradca ponownie wypowie się w Twojej Dyskusji. Proszę o chwilę cierpliwości.