Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Złożyłem zamówienie - 823ca3b0-f9d0-11ee-93ec-b99aa7598226 i niestety płatność blik zeszła dwa razy z moich kont bankowych. W jednym transakcja nie powiodła się, więc zapłaciłem blikiem z drugiego. Po jakimś czasie sprawdzając konto okazało się, że i tak zeszło z konta mimo transakcji która się nie powiodła a ja już zapłaciłem wcześniej z drugiego konta blikiem. Co w takiej sytuacji?
@BJAA5 Cześć. 🙂 Płatności zakończone niepowodzeniem wracają na konto automatycznie w ciągu kilku dni (w przypadku BLIK jest to najczęściej około 5 dni).
Ok, dzięki za informację. Miałem komunikat, że transakcja jest niezrealizowana po czym za jakiś czas zeszło z konta, a ja w między czasie zapłacilem z drugiego konta. Jakby nie wpłynęły środki do piątku to napiszę jeszcze. Pozdrawiam