anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

podwójna płatność

Client:72127406
#7 Wielbiciel#

Witam.
W dniu dzisiejszym zakupiłam jeden przedmiot od sprzedającego. Otrzymałam informację, iż płatność nie powiodła się, w związku z czym ponowiłam płatność. Okazało się, że z konta pieniądze zostały pobrane mi podwójnie. Co w tej sytuacji ? Gdzie mogę ubiegać się o zwrot podwójnie pobranych środków ? Proszę o pomoc.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

xyz96
#21 Demiurg#

Pieniądze z jednej płatności wrócą do Ciebie automatycznie po około 3 dniach. Nigdzie nie musisz tego zgłaszać.

oznacz moderatorów

Client:72127406
#7 Wielbiciel#

Dziękuję za informację. Pierwszy raz spotkałam się z taką sytuacją.

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@Client:72127406 Poleżą sobie kilka dni, a później wrócą na twoje konto.

oznacz moderatorów