anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Podwójna płatność

Client:49711491
#7 Wielbiciel#

Witam, gdy wykonywałam płatność przelewem na stronie banku wyskoczył error, skorzystałam więc z opcji w PeoPay aby wczytać kod QR I tak zapłacić. Okazało się, że płatność dokonała sie dwa razy. Jak odzyskać pieniądze?

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Pieniądze z jednej płatności powinny wrócić na Twój rachunek za 2-3 dni, jeśli tak się nie stanie, napisz tu ponownie. Teraz nic nie musisz robić, czekaj.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@xyz96 należy Ci się order ❤️ Dobrze, że jesteś 🙂

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów