Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wczoraj kupiłem przedmiot - próbowałem od razu dokonać płatności poprzez BLIK ale transakcja pierwotnie została anulowana, następnie podałem kod BLIK. Widząc w podglądzie, że po ok 10 minutach transakacja nie jest zakończona a sprzedawca nie otrzymał zapłaty, jeszcze raz wszedłem na płatność i dokonałem zapłaty poprzez przelew "Płacę z iPKO" - końcowa transakcja była udana,
Następnie dokonałem sprawdzenia konta bankowego i wczoraj miałem podwójnie zablokowane środki pieniężne za transakcję a dzisiaj rano bank już zaksięgował pieniądze - jako płatność WEB - kod mobilny i Paypro. Zaznaczę, że dostałem tylko jedną informację, że sprzedający dostał wpłatę więc domyślam się, że pieniądze są błędnie zaksięgowane w banku.
Czy Allegro jest w stanie mi pomóc.
@gs3136 Tak, Allegro jest w stanie Ci pomóc, ale musisz napisać tu:
@gs3136 W takiej sytuacji jedna z płatności wróci do Ciebie automatycznie po około 3 dniach.
Pomimo, że na stronie konta wyświetla mi się zaksięgowanie transakcji?
Na stronie konta w banku? Tak, powinna wrócić.
Zaczekaj a kasa wróci w ciągu 3 dni