Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Jestem na allegro od ponad 10 lat i pierwszy raz w życiu stworzyłam spór na allegro.
Sprzedający sprzedał mi towar niezgodny z opisem, więc zwróciłam go przez allegro. Niestety sprzedający podał błędny adres zwrotu, fałszywy numer telefonu i nie odbiera przesyłki celowo od prawie 3 miesięcy. Oczywiście pieniędzy też nie zwrócił... Nie jestem w tym sama, po komentarzach widać ze jest takich osób więcej. Dodatkowo przewoźnik InPostu napisał mi ze ten użytkownik celowo nie odbiera przesyłki, nie odbiera telefonu i nie odp na maile i ze takich zwrotów do niego jest więcej...
Po ponad miesiącu sporu allegro zaproponowało abym skorzystała z programu POK. Tak też zrobiłam, jednak mój wniosek został odrzucony bo sprzedający nie odebrał przesyłki i że mam wykazać ze robi to specjalnie. Wysłałam screenshoty od InPostu ze tak rzeczywiście jest i mimo to moje podanie jest jako odrzucone... Nie mam możliwości aby ponownie złożyć wniosek i Allegro nie odpowiada.
Spór dalej jest jako nierozwiązany i jest aktywny...
Czy miał ktoś kiedyś taka sytuacje i może mi powiedzieć jak mogę się odwołać od decyzji lub złożyć wniosek ponownie?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Możesz pisać przez kontakt. Tak postępuję w przypadku odrzucenia wniosku o zwrot prowizji, lub zbyt długiego czasu jego rozpatrywania, Nie odpowiadają od razu, ale dotychczas sprawy załatwiłem pozytywnie.
@karcia217 Czegoś tu nie rozumiem.Wysyłasz zwrot na źle podany adres- inpost próbuje dostarczyć tam paczkę przez 3 m-ce,- ktoś nie odbiera/ bo adres jest zły,/ paczka nie do niego/ i inpost informuje Cię że ten ktoś nie odbiera paczek? A adres i nr telefonu z zakładki -kupione.To on jest nie właściwy?
Dokładnie tak. Sprzedający podał fałszywy adres w zakładach i nawet jak nadawał do mnie to podał zły adres... Numer telefonu też jest fałszywy...
InPostu napisał aby sprzedający odpowiedział na maila to przekierują paczkę... Niestety tego też nie zrobił... I w takim martwym punkcie jestem od 3 miesięcy...
Napisz do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158
Możesz nadmienić, że brak odbioru przesyłki przez sprzedawcę nie ma nic do rzeczy. Ty nie masz pieniędzy i masz dowód odesłania przedmiotu.
Dziękuję! Już dostałam informację od allegro ze mój wniosek rozpatrzyli pozytywnie.