Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam pisze z ogromnym problemem jaki wynikł przez jedno zamowienie
Początkiem grudnia dokonałam zakupu z opcją AllegroPay kupiłam box w którym miało znajdować się aż 6 produktów o wartości łącznej 600 zł
niestety okazało się że w paczce było 3 produkty skontaktowałam się ze sprzedawcą i zakomunikowałam mu że dokonuje zwrotu ponieważ zamówienie jest niezgodne z opisem
po czasie sprzedający się zgodził zamówienie zostało zwrócone doszło do niego 10 grudnia 2024 i od tego czasu nie żadne środki nie wpłynęły
sprzedający trzyma się swojego że zwrócił środki ja niestety nic takiego nie widzę nawet nie dostałam żadnej wiadomości związanej ze zwrotem środków proszę o pomoc
Sprawdź saldo AllegroPay, środki od sprzedawcy powinny spłacić kredyt.
Ewentualnie jeżeli podasz numer transakcji to Moderatorki sprawdzą czy sprzedający rzeczywiście zapłacił.
@kowal_wero skontaktuj się z nami przez formularz, a zweryfikujemy sprawę.
@kowal_wero Wracają tam skąd wyszły, po zwrocie jest mail od Alelgro- był?