Autoryzacja nie powiodła się. 
 Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
 
					
				
		
Ostatnio zakupiona i odebrana przeze mnie paczka z paczkomatu One Box jest mocno uszkodzona.
Nie znalazłem żadnego kontaktu do operatopra One Box, więc zrobiłem zdjęcia i wysłałem pytanie do sprzedawcy Sprzedawca poucza mnie że nie powinienem odebrać paczki od kuriera czy paczkomatu/punktu odbioru (? z paczkomatu ?) i odsyła mnie do operatora...
Temat jest aktywny w Dyskusji ze Sprzedawcą.
Co dalej, czy mam rozpakować paczkę i sprawdzić czy jest wszystko i nie uszkodzone czy inaczej ?
 gdvorek
		
			gdvorek
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		Widzę, że kontaktujesz się z nami na czacie. Nie widzę sensu powielania zapytań.
Wyjaśnimy Tobie sprawę na czacie. Jeśli będziesz miał więcej pytań to jesteśmy tu chętni do pomocy.
 
					
				
		
Tak, kontaktowałem się wszedzie gdzie się da, bo paczkomat jakoś dziwnie się zachował i nie chciał przyjąć uszkodzonej paczki ani zgłoszenia uszkodzenia zgodnie z pouczeniem Sprzedającego ... 😀
@Client:44871679 tak masz dokonać oględzin bo już odebrałeś paczkę bez zastrzeżeń. Masz 7dni od chwili odbioru na spisanie protokołu szkody na stronie internetowej przewoźnika, będziesz potrzebował porobić zdjęcia uszkodzeń paczki z zewnątrz, wypełnienia zabezpieczającego wewnątrz i uszkodzeń towaru jeśli został uszkodzony oraz kwitu potwierdzającego opłatę za towar np zdjęcie paragonu. Zdjęcia załączasz do protokołu. Jak wypełnisz na maila ci przyjdzie wypełniony wtedy masz 12 miesięcy na zgłoszenie reklamacji do przewoźnika lub udostępniasz protokół szkody sprzedawcy i on składa reklamację a tobie wysyła nowy towar lub zwraca kasę, sprzedawcy jeszcze musisz udostępnić pisemnie dokument, że zrzekasz się prawa do roszczenia reklamacyjnego do przewoźnika. Działaj szybko bo jak minie 7 dni to prawnie przewoźnik się wybieli i nic nie odzyskasz
 
					
				
		
To się nazywa pełna i kompetentna odpowiedź. Dziękuję.⭐⭐⭐⭐⭐
@Client:44871679 osobiście nie korzystam z łonego z wiadomych względów😉, ale myślałem, że oni maja tak jak InPost
 la_nika
		
			la_nika
		
		
		
		
		
		
		
		
	
			
		
		
			
					
		@KOGIEL_T tak, można zgłosić problem z przesyłką od razu przy odbiorze.