anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pomoc w zakresie uszkodzonej paczki odebranej z One Box

Client:44871679
#7 Wielbiciel

Ostatnio zakupiona i odebrana przeze mnie paczka z paczkomatu One Box jest mocno uszkodzona.

Nie znalazłem żadnego kontaktu do operatopra One Box, więc zrobiłem zdjęcia i wysłałem pytanie do sprzedawcy Sprzedawca poucza mnie że nie powinienem odebrać paczki od kuriera czy paczkomatu/punktu odbioru (? z paczkomatu ?) i odsyła mnie do operatora...

Temat jest aktywny w Dyskusji ze Sprzedawcą.

Co dalej, czy mam rozpakować paczkę i sprawdzić czy jest wszystko i nie uszkodzone czy inaczej ?

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

gdvorek
Moderator Allegro Gadane
Moderator Allegro Gadane

@Client:44871679 

Widzę, że kontaktujesz się z nami na czacie. Nie widzę sensu powielania zapytań.
Wyjaśnimy Tobie sprawę na czacie. Jeśli będziesz miał więcej pytań to jesteśmy tu chętni do pomocy.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:44871679
#7 Wielbiciel

Tak, kontaktowałem się wszedzie gdzie się da, bo paczkomat jakoś dziwnie się zachował i nie chciał przyjąć uszkodzonej paczki ani zgłoszenia uszkodzenia zgodnie z pouczeniem Sprzedającego ... 😀

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:44871679 tak masz dokonać oględzin bo już odebrałeś paczkę bez zastrzeżeń. Masz 7dni od chwili odbioru na spisanie protokołu szkody na stronie internetowej przewoźnika, będziesz potrzebował porobić zdjęcia uszkodzeń paczki z zewnątrz, wypełnienia zabezpieczającego wewnątrz i uszkodzeń towaru jeśli został uszkodzony oraz kwitu potwierdzającego opłatę za towar np zdjęcie paragonu. Zdjęcia załączasz do protokołu. Jak wypełnisz na maila ci przyjdzie wypełniony wtedy masz 12 miesięcy na zgłoszenie reklamacji do przewoźnika lub udostępniasz protokół szkody sprzedawcy i on składa reklamację a tobie wysyła nowy towar lub zwraca kasę, sprzedawcy jeszcze musisz udostępnić pisemnie dokument, że zrzekasz się prawa do roszczenia reklamacyjnego do przewoźnika. Działaj szybko bo jak minie 7 dni to prawnie przewoźnik się wybieli i nic nie odzyskasz

oznacz moderatorów

Client:44871679
#7 Wielbiciel

To się nazywa pełna i kompetentna odpowiedź. Dziękuję.

 

 

Client44871679_0-1761859619415.png

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Client:44871679 osobiście nie korzystam z łonego z wiadomych względów😉, ale myślałem, że oni maja tak jak InPost

KOGIEL_T_0-1761861375123.png

 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@KOGIEL_T tak, można zgłosić problem z przesyłką od razu przy odbiorze. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów