Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Kupiłem telefon one plus na jednej z aukcji, telefon po pewnym czasie zaczął mieć problemy z internetem. Złożyłem reklamację, została przyjęta wymieniono tam płytę główną jednak po trzech dniach problem powrócił. Na raporcie z serwisu jest napisane że telefon jest sprawny i sprzedawca nie chcę uznać że problem nadal występuję (napisał że telefon został sprawdzony przez serwis i był sprawny) . Zgłosiłem to do allegro protect jednak allegro napisało że brakuje dokumentu odesłania do sprzedawcy czy muszę wysłać telefon przed rozpatrzeniem sprawy? Czy chodzi o tą pierwszą reklamację?
@seb233 jeśli chcesz, aby sprawdzili, czy problem ponownie występuje, to musisz odesłać
Nie opisałem wszystkiego dokładnie i nie do końca o to chodziło. Sprzedający za drugim razem nie chciał ode mnie telefonu upierał się że jest dobry. Skorzystałem z Allegro Protect z formularza i wystąpiłem o odstąpienie od umowy i zwrot kosztów. Sprzedawca miał określić swoje stanowisko i nie napisał nic. A Allegro wysłało mi email że anulowali formularz, ponieważ nie dołączyłem potwierdzenia wysyłki. To znaczy że zanim rozpatrzą moją prośbę muszę już wysłać telefon?
To dołącz im to że sprzedający uważa że jest dobry i dopisz że udostępniasz telefon jak sprzedający zmieni zdanie.
@seb233 Nie musisz odsyłać telefonu na rekalamcję, zgodnie z prawem napisz w dyskusji albo w AP że udostępniasz telefon i niech sprzedający sobie go odbierze.
@LEW433 w tej sytuacji nie ma znaczenia czy sam odeśle, czy będzie czekał na kuriera, chodzi o sam fakt, że brakuje dokumentu odesłania
Ma znaczenie ponieważ kupujący nie musi odsyłać, ma udostępnić zgodnie z prawem,to sprawa sprzedającego czy potrzebuje telefon do reklamacji. Alelgro nie może nakazywać kupującemu, a skoro tak chce to niech oni podeślą etykietę albo kuriera. Allegro często podejmuje działania w AP i zwraca a towar zostaje u kupującego, wielokrotnie sprzedający którzy zostawali obciążenia z AP domagali się zwrotu i Allegro nawet nie zajmowało stanowiska. Zawsze bylem zdania że jeżeli obciąża się sprzedajnego to towar powinien wrócić do niego ale nie nie zmienia to faktu ze jak chce na rekalamcję to powinien go odebrać.
@LEW433 zapewniam Cię, że kupujący nie złamie prawa, (którego tak usilnie bronisz), jeśli sam nada przesyłkę i zażąda zwrotu kosztów owej przesyłki