Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam , wygenerowałam 2 kody zwrotów do paczkomatu Inpost do dwóch różnych sprzedawców i jedną paczkę zdążyłam już wysłać. Przy pakowaniu drugiej paczki zorientowałam się że pomyliłam kody i jej już nie wysłałam . Napisałam do Inpostu wczoraj ale nie wiem czy zawrócą tę pierwszą paczkę ze złym kodem. Moje pytanie - czy jest możliwość wygenerowania drugiego kodu zwrotu żebym mogła wysłać tę prawidłową paczkę ?
Jak Smart to pisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a09c2d7f-ef5c-4001-847a-cbe75830e40e
napisałam 🙂
@sunagra Możliwe ze In Post zawróci, spokojnie. A tam napisz jak zwrot ze Smartem powinni Ci pomóc.
Poinformuj sprzedawcę o pomyłce. Będziesz musiała też pokryć koszty odesłania przedmiotu, jak dotrze do tego sprzedawcy.
ps. Zwrot przesyłki przez przewoźnika na wniosek nadawcy też jest płatny, jak za daną przesyłkę (chyba że jeszcze nie wyruszyła w trasę).
Co do paczki która już jest w drodze to wiem że jeśli Ipost jej nie zawróci to będę musiała zapłacić sprzedawcy żeby ją do mnie odesłał. Moje pytanie dotyczy drugiego zwrotu który mam jeszcze w domu a kod już wykorzystałam na ww paczkę. Czy jest możliwość jakiejś korekty na Allegro bo teraz będzie tak że zwrot doszedł ale w paczce jest inny przedmiot a ja nie mam już kodu żeby drugi raz wysłać paczkę ale już z właściwą zawartością .
Wycofanie przesyłki z obrotu pocztowego jest płatne. Wystarczy, że przesyłka wyjechała z oddziału nadawczego i operator może pobrać opłatę za zwrot przesyłki na wniosek nadawcy (formalnie jest to osobna przesyłka). Opłata za zwrot równa jest opłacie jak za przesyłkę o danej masie i gabarycie (raczej bardziej ci się opłaca, jak adresat odmówi odbioru i zwrócą tę paczkę do ciebie, niż płacić za jej wycofanie).
A co do otrzymania drugiego kodu nadania, to szanse są marne. Z jakiej racji Allegro ma ponosić koszty twojej pomyłki. Oczywiście masz prawo złożyć reklamację błędnie nadanej przesyłki, ale zostanie ona odrzucona jako bezzasadna.
Informacja o tym jak zakończyła się sprawa - udało mi się wysłać na ten sam kod zwrotu z Inpost drugą paczkę więc sprzedający otrzymał 2 paczki (swoją i tę nieprawidłowo wysłaną przeze mnie) . Niewłasciwą paczkę sprzedający na moją prośbę wysłał już z prawidłowym kodem do właściwego sklepu. I jeszcze jedna ważna informacja dla wszystkich - istnieje możliwość w razie potrzeby wygenerowania nowego dodatkowego kodu zwrotu do Inpost przez pracowników serwisu Allegro.