anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowna reklamacja produktu

Bellaspetto
#1 Nowicjusz

Witam w Grudniu 2024 roku kupilam prostownice za 1299 zl 

dostalam ją uszkodzona i zareklamowalam produkt dostalam nowy produkt sprawny lecz po 6 miesiacach prostownica sie zepsula , nie wytwarza pary . Ponownie  chcialam zareklowamoc produkt gdyz mam takie prawo ale dyyskusja zostala zakonczona , nie mam mozliwosci reklamacji przez allegro  i nie wiem jak to zrobic czy ktos cos doradzi , nowa prostownice wysylala firma z siedziby Loreal sprzedwca jedynie wprowadzil nr paczki .

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

Syrena_zT
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@Bellaspetto reklamację możesz zgłosić w wiadomości do sprzedającego, przez centrum wiadomości lub przechodząc do szczegółów danego zakupu i klikając [zapytaj o zakup]. W wiadomości powinnaś zawrzeć opis wady produktu oraz roszczenie. 
Inną opcją jest kontakt z nami przez formularz, doradca będzie mógł wznowić dla Ciebie dyskusję. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów