Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam w Grudniu 2024 roku kupilam prostownice za 1299 zl
dostalam ją uszkodzona i zareklamowalam produkt dostalam nowy produkt sprawny lecz po 6 miesiacach prostownica sie zepsula , nie wytwarza pary . Ponownie chcialam zareklowamoc produkt gdyz mam takie prawo ale dyyskusja zostala zakonczona , nie mam mozliwosci reklamacji przez allegro i nie wiem jak to zrobic czy ktos cos doradzi , nowa prostownice wysylala firma z siedziby Loreal sprzedwca jedynie wprowadzil nr paczki .
@Bellaspetto reklamację możesz zgłosić w wiadomości do sprzedającego, przez centrum wiadomości lub przechodząc do szczegółów danego zakupu i klikając [zapytaj o zakup]. W wiadomości powinnaś zawrzeć opis wady produktu oraz roszczenie.
Inną opcją jest kontakt z nami przez formularz, doradca będzie mógł wznowić dla Ciebie dyskusję.