anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ponowne otwarcie dyskusji

MAMY ROZWIĄZANIE!
pkubielas
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry,

 

Miesiąc temu zakupiłem telewizor, po tygodniu użytkowania okazało się ze posiada wadę fabryczna ( cykanie telewizora na zgaszonym ekranie). Okazało się ze uszkodzona jest płyta główna. Telewizor spędził na serwisie 3 tygodnie, dzisiaj otrzymałem telewizor z wymieniona połowa części i nadal jest uszkodzony. Serwis nie zdołał naprawić usterki oraz dodatkowo przyznał ze po prostu nie wiedział jak ja naprawić.  Chciałbym otworzyć ponownie dyskusje z sprzedającym w celu rozwiązania problemu, ponieważ wcześniejsza zamknąłem na jego prośbę z powodu zbyt długiego czasu oczekiwania na jakakolwiek reakcje serwisu. Czy jest taka możliwość ?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
mdrogeria
#21 Demiurg#

Do złożeniea reklamacji nie jest potrzebna dyskusja , masz pytanie do sprzedajacego  ,telefon , a jeśli sprzedawca się miga wówczas należy zgłosić tu -https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=2c798b65-a629-4d86-8fde-ab93de1c4166

 

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@pkubielas O ponowne otwarcie Dyskusji poproś Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a 

Nie zamykaj jej przed ostatecznym załatwieniem sprawy, choćby sprzedawca nie wiem jak prosił. 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

allegro umożliwia różne formy kontaktu ze sprzedawcą i jesli są nieskuteczne wówczas trzeba użyć narzędzie ponaglającego . Co się robi  z klientem na starcie używającym bata sprzedawcy doskonale wiedzą .

oznacz moderatorów