Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Płaciłam przez PayU za zakupy, źle wpisałam tytuł przelewu. Sprzedający nie dostał płatności. PayU nie odpisuje na wiadomości. Co mogę zrobić żeby naprawić swój błąd? Pomocy.
Składaj reklamację do allegro w końcu to ich platforma na której kupileś. Napewno Ci pompgą.
@natuska1989 Odpiszą Ci na pewno, musisz poczekać.
@natuska1989 Jeśli wprowadziłaś zły tytuł przelewu, to płatność niestety nie zaksięguje się na koncie sprzedającego. Rozumiem, że zwróciłaś się z pytaniem do PayU, ale prześlij proszę też nam potwierdzenie przelewu przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f&subjectId=dd1481bc-6...